Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,45 (18%)
Cena ar atlaidi*:
2,04
Pirkt
Identifikators:218000
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.12.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Sistēmu teorija fizikas izglītībā    4
2.  Mācību priekšmeta mērķis un uzdevumi    5
3.  Fizikā izmantotā metodika    6
4.  Fizikas priekšmeta programmas variants    7
4.1.  Programmas mērķis un uzdevums    7
4.2.  Programmas satura īstenošana    7
4.3.  Vērtēšana    9
Darba fragmentsAizvērt

Redzams, ka liela daļa piedāvāto klasisko metožu balstās uz teorijas un prakses attīstīšanu. Metodes, kuras darbotos uz apziņas veicināšanu ir samērā maz. Protams, lielākā daļa prakses metožu arī nedalāmi ir par apziņas veidošanu. Bet, ja pieņemam, ka apziņa tiek veidota pirms prakses, tad domāju, ka nepieciešams padomāt par nestandarta metodēm, kā, piemēram, pētījums kā apziņas metode. Piemēram, stundas sākumā skolēnus aicina nevis atbildēt, ko viņi zina par tēmu, bet piedāvā problēmsituāciju, kurai liek izvirzīt hipotēzi, kā situācija varētu atrisināties. Tālāk vingrinoties un apgūstot pamatzināšanas, skolēni veido izpratni par problēmu un mācību stundas beigās ir gatavi atbildēt uz izvirzīto problēmu un viedo izpratni par situāciju.

1.3. Vērtēšana
Attiecībā uz vērtēšanu jāievēro Ministru kabineta noteikumos par valsts vispārējās vidējās izglītības standartu noteiktie izglītojamo iegūtās vispārējās vidējās izglītības vērtēšanas pamatprincipi un kārtība.
Vērtēšanas organizētājs un vērtētājs:
• atbilstoši vērtēšanas mērķim izmanto diagnosticējošo, formatīvo un summatīvo vērtēšanu;
• izvēlas piemērotāku vērtēšanas vietu mācību procesā (ievadvērtēšana, kārtējā vērtēšana un nobeiguma vērtēšana);
• izmanto daudzveidīgas vērtēšanas formas un metodiskos paņēmienus;
• izvēlas vērtēšanas saturu atbilstoši mācību priekšmetā noteiktajam skolēna sasniedzamajam rezultātam;
• nosaka vērtēšanas kritērijus un izmanto pārbaudes darba mērķim atbilstošu vērtējuma atspoguļošanas veidu.
Izšķir 3 vērtēšanas veidus: diagnosticējošā, formatīvā un summatīvā vērtēšana. Tabulā apkopoti galvenie uzdevumi katram vērtēšanas veidam.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,07 €
Materiālu komplekts Nr. 1345503
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Fizikas izglītības sistemoloģija”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/218000

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties