Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,49
Ietaupījums:
0,81 (18%)
Cena ar atlaidi*:
3,68
Pirkt
Identifikators:645686
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

DRC Group (R.O.C.S) DRC Group ir zobu pastas R.O.C.S razotāja, kas piedāvā augstas kvalitātes zobu pastas. Visu dazādo produktu formulas tika veidotas WDS – Laboratory (World Dental Systems, Russia – Switzerland) un kuras ir balstītas uz modernām aktīvām sastāvdaļām. Augstā produktu kvalitāte ir apstiprināta klīniskos pētījumos un labaratoriju izmēģinājumos. Šis uzņēmums strādā pie tā, lai veidotu unikālas, ekskluzīvas formulas, kas ļautu visefektīvāk cīnīties pret mutes dobuma problēmām.
Šis uzņēmums velta savu uzmanību tikai mutes dobuma kopšanas produktu razošanai, tam pieder 3 patenti un pie 12 jauniem patentiem vēl tiek strādāts. Uzņēmums ir sertificēts pēc starptautiskā vidē atzītiem standartiem ISO, GMP utt.
Johnson & Johnson (REMBRANDT, Listerine) – gluzi tāpat kā pārējie uzņēmumi arī Johnson & Johnson savas konkurētspējīgās priekšrocības ir veidojis gadu desmitu gaitā, mēģinot pēc iespējas labāk apstiprināt patērētāju vēlmes un vajadzības, kā arī uzlabojot savus produktus.
Uzņēmums ir lielākais medicīnas iekārtu, medicīnas līdzekļu un produktu cilvēku veselībai razotājs. Uzņēmuma darbība balstās uz trim segmentiem – patēriņa produkcija, produkcija slimnīcām un farmaceitiskā produkcija. Kompānija pēta un rada jaunus, efektīvus un pēc izmaksām sabalansētus medicīnas līdzekļus, kas ļauj uzlabot to patērētāju dzīves kvalitāti.
Dr. Theiss Group (Lacalut) – uzņēmums, kurš razo personīgās higiēnas produkciju, kuru sastāvā ir dabīgās vielas. Tā arī ir šī uzņēmuma galvenā priekšrocība, jo to sastāvs ir pēc iespējas dabīgs un ar nelielu ķimikāliju sastāvu. Tāpat uzņēmums attīsta medicīnas kosmētikas razošanu un attīstību. Uzņēmums, kas vēl joprojām aktīvi attīstās un pilnveidojas.
Splat (SPLAT) – krievu razotājs, kas razo visa veida kosmētiku, tai skaitā arī inovatīvus līdzekļus mutes dobuma kopšanai, dabīgās zobu pastas, kosmētiskos līdzekļus matiem un ķermenim, kā arī bērnu kosmētiku. Uzņēmums razo produktus, kuriem pasaulē nav analogu. Produkcija tiek izgatavota mazās partijās tikai no labākajām sastāvdaļām.
Ātra inovāciju ieviešana un „jūtīgums” pret patērētāju vajadzībām ļauj uzņēmums konkurēt ar vadošajiem līderiem, kā arī radīt jaunus standartus mutes dobuma līdzekļu razošanā.
Uzņēmums balsta savu darbību uz zobu pastu, zobu birstīšu, skalotāju un zobu diegu razošanu.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,53 €
Materiālu komplekts Nr. 1238464
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Firmas potenciālo konkurences priekšrocību noteikšanas virzieni un metodika”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/645686

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties