Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,56 (16%)
Cena ar atlaidi*:
2,93
Pirkt
Identifikators:289770
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Galvenā uzmanība tiek pievērsta zobu pastu īpašībām, kāds labums tiks dots patērētājam, kurš iegādāsies attiecīgo zobu pastu.
Blend-a-med reklāmas ziņojumā iegūtais labums būs balti, pēc izskata veselīgi un mirdzoši zobi, kas patērētājam ir tik svarīgi, īpaši dzīves nozīmīgajos mirkļos.
Colgate reklāmas ziņojumā galvenais akcents tiek likts uz to, ka zobi tiks aizsargāti divpadsmit stundas, pret kariesu, zobakmeni, smaganu iekaisumu un zobu pasta sniegs svaiguma sajūtu – tā ir kā konpleksā zobu pasta.
Sensodyne reklāmas ziņojumā akcents tiek likts uz jutīgu zobu pasargāšanu un sāpošās sajūtas novēršanu ēšanas laikā.
Aquafresh zobu pasta reklāmas centrā ir zobu emaljas pasargāšanu un spēcināšanu ar dabīgo minerālu palīdzību, ko satur šī zobu pasta.
Kuras produkta pozīciju nostiprināšanas (pozicionēšanas) stratēģijas izmantotas reklāmas ziņojumos. Jūsu novērtējums, ņemot vērā konkrētā masu medija // avota mērķa auditoriju.
Šo zobu pastu visos reklāmu ziņojumos ir izmantota produkta specifisko īpašību, īpatnību pozīcijas nostiprināšanas stratēģija, jo katrā no tiem tiek uzsvērta viena vai divas īpašības, kas zobu pastu padara nepieciešamu tieši konkrētam patērētājam, kuram ir radušās attiecīgās vajadzības.
Šo zobu pastu reklāmas galvenokārt tiek pārraidītas televīzijā, kur tās arī sasniedz vislielāko mērķa auditoriju, jo zobu pastu lieto visi cilvēki un tā ir ikdienas prece, par kuru informē vai atgādina ar reklāmas palīdzību.
Darba autori šīs reklāmas vērtē pozitīvi, jo tās informē potenciālo un esošo mērķauditoriju par esošajām zobu pastām tirgū, to dažādību un pieejamību. Cilvēks mainās tāpat arī viņa vajadzības un vēlmes, ļoti iespējams, ka patērētāja vajadzības mainīsies arī zobu pastu izvēlē vai arī vēlme būs pamēģināt ko jaunu. Labi, ka ražotāji informē par to piedāvāto produkciju.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −8,66 €
Materiālu komplekts Nr. 1312002
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Firmas mārketinga stratēģijas būtība un veidošanas nepieciešamība”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/289770

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties