Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:172056
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.03.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Uzņēmuma etiķete (stils)    2
  Mani personīgie secinājumi    2
  Uzņēmums pasaules ekonomiskās krīzes apstākļos    3
  Mani personīgie secinājumi    3
  Klienti    4
  Mani personīgie secinājumi    4
  Darbinieki, apkalpojošais personāls    5
  Mani personīgie secinājumi    5
  Konkurence, akcijas, aktivitātes    6
  Mani personīgie secinājumi    6
  Pielikums    7
  1. attēls - logo    7
  2. attēls - Hotel Islande ēka no ārpuses    7
  3. attēls – Hotel Islande boulinga zāle    8
  4. attēls – Hotel Islande divvietīgais numuriņš    8
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmuma etiķete (stils).

• Islande Hotel (2. attēls) stils veidojas visu laku. Piemēram, logo (1. attēls), dizains, oficiālais šrifts utt.
• Viss ir veidots atturīgā skandināvu stilā. Logo ir veidots saistībā ar skandināvu mitoloģiju.
• Uzņēmuma etiķete atšķiras atkarībā no starptautisko partneru līmeņa, piemēram, ja partneriem ir augsts līmenis, tad, protams, arī etiķete tiek veidota pamatojoties uz prasībām. Tūristu un biznesa klases apmeklētāju prasības, intereses atšķiras.
• Pēc uzņēmuma domām etiķete ir ikdienas nepieciešamība, jo tā ir saistīta ar pakalpojumu sniegšanu un tā ietekmē ikgadējo akreditāciju.

Mani personīgie secinājumi.

Manuprāt, etiķetei ir liela nozīme jebkura uzņēmuma dzīvē un veidošanā. Tā parāda iespējas un mērķus ko uzņēmums vēlas īstenot vai ir jau sasniedzis. Etiķete ir tik pat nepieciešama ikdienā, kā neierastās situācijās. Etiķete parāda piederību sabiedrībai un līmenī kādā uzņēmums strādā. Katrs uzņēmums izstrādā plānu, kā īstenot tā attīstību un, kas būtu nepieciešams veiksmīgam startam un partneru sadarbībai.
Uzņēmums pasaules ekonomiskās krīzes apstākļos.

• Islande Hotel arī skar šī krīze – cilvēki mazāk ceļo, lielas organizācijas ir uz bankrota sliekšņa.
• Protams, šīs ziņas nevienu uzņēmumu neiepriecina, bet ir jāmāk tikt tam pāri un izsisties uz augšu.
• Islande Hotel piekrīt, ka „Prasme apieties ar cilvēkiem ir prece, kas pērkama tāpat kā cukurs vai kafija.”
• Arī krīzes laikā ir jāpieņem darbinieki un jāpakalpo klienti.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties