Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,45 (18%)
Cena ar atlaidi*:
2,04
Pirkt
Identifikators:828980
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.04.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Pamatskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Amerika piedzīvoja seksualitātes pamošanos. Pēckara laikmets, neskatoties uz to ka pārsvarā reklāmās uzsvars tika likts uz ģimenes vērtībām, ļāva dzimt materiāliskākai un seksuāli brīvākai dzīves filozofijai, vismaz vīriešiem. To iedzīvināja Hjū Hefnera izdotā žurnāla „Playboy” iznākšana 1953. gadā. Tas bija ilustrēts ar kailu sieviešu bildēm. Iepriekš sievietes tēls publikai tika parādīts kā mājsaimniece, māte un sieva. Netika likts tik liels uzsvars uz sievietes seksualitāti. Agrāk arī reklāmās sievietes reklamēja pārsvarā mājsaimniecības preces. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,46 €
Materiālu komplekts Nr. 1250693
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Erotikas izmantojums reklāmā, 1950.-1975.gads”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/828980

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties