Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,27 (11%)
Cena ar atlaidi*:
2,22
Pirkt
Identifikators:611249
Vērtējums:
Publicēts: 27.06.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Starppersonu saskarsme    4
  Starppersonu komunikācija    5
  Emocionālā komunikācija    6
  Secinājumi    9
  Izmantotā literatūra    10
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Cilvēku saskarsmes procesā notiek apmaiņa ar informāciju, pieredzi, zināšanām, arī jūtām un viedokļiem. Svarīgi ir atcerēties, ka saskarsmes kvalitāte ir atkarīga no vairākām komunikācijas barjerām. Komunikācijas procesā notiek apmaiņa ar informāciju, piemēram, idejām un interesēm, kā arī komunikācijas procesā notiek iesaistīto personu mijiedarbība.
Emocijas var izpaust ar sejas izteiksmi, ķermeņa kustībām, ķermeņa valodu, ar balss toni, vārdu tempu un intensitāti, kā arī emocijas var izpaust arī ar faktiskajiem izpaustajiem vārdiem. Emocionālās izteiksmes signalizē mūsu jūtas pret citiem un citu jūtas pret mums. Nespēja izteikt savas jūtas var traucēt cilvēku saskarsmi. Cilvēkiem mēdz būt grūti saprast arī citu emocionālās izpausmes. Šis izpratnes trūkums var novest pie iesaistīto personu nesaprašanās. Kā piemēru var minēt žestus, kas var liecināt par to, ka persona ir dusmīga – klausītājs var tos neuztvert un nesaprast.
Lai gan ir reizes, kad cilvēku izrādītās jūtas neatbilst izrunātajiem vārdiem, tomēr, protams, ir reizes, kad cilvēku izteiktie vārdi atbilst izrādītajām emocijām. Visbiežāk izteikto vārdu neatbilstība izrādītajām emocijām radīs apjukumu, nesaprašanos un, iespējams, vienaldzību.
Lai izvairītos no konflikta situācijas, iesaistītajām personām, starp kurām notiek komunikācija, labi jāmāk paskaidrot savas emocijas un jūtas, savukārt otram ir jāprot klausīties un uztvert otra teikto. Jācenšas runāt atbilstoši savām sajūtām, lai ķermeņa valoda un izteiktie vārdi neatšķirtos.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,59 €
Materiālu komplekts Nr. 1333145
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Emocionālā komunikācija starppersonu mijiedarbībā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/611249

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties