Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,42 (17%)
Cena ar atlaidi*:
2,07
Pirkt
Identifikators:737766
Vērtējums:
Publicēts: 10.10.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Komersants investē zīmola attīstībā, lai panāktu, ka patērētāju acīs tas kļūst atpazīstams, simbolizējot kvalitāti, reputāciju un vērtības, ko uzņēmums pārstāv. Piesaistītā patērētāju uzmanība ir tas, kas seko izkoptam zīmolam, ir iemesls, kāpēc kāds cits vēlas to izmantot savā komercdarbībā un nav zīmola īpašnieks. Piemēram, veikala dizaina izkārtojums, preču zīmei raksturīgas logo formas vai raksti .
Viltotas preces ir tādas preces, kas ražotas, imitējot oriģinālo preci, un tās bez preču zīmes īpašnieka atļaujas tiek marķētas ar to pašu preču zīmi. Tas ir klasisks tiesību pārkāpums, jo pircējs tiek maldināts. Neskatoties uz to, ka ražotājs neslēpj pakaļdarinājuma esamību, imitācijas ražotājs ir ieinteresēts atsaukties uz zīmolu, lai pircējs to identificētu no kā tiek atdarināts .
Īpašnieks ir tiesīgs aizliegt citām personām lietot apzīmējumus, kas nav paredzēti preču marķēšanai un izcelsmes identifikācijai, ja nav attaisnojuma, kas rada priekšstatu par saistību ar šo preču zīmi vai dod iespēju negodīgi izmantot preču zīmes atšķirtspēju vai reputāciju, vai dod iespēju preču zīmei nodarīt kaitējumu. Priekšrocības, kuras trešā persona saņem no preču zīmju reputācijas, ir iegūtas negodīgi, ja tā ar šīs preču zīmes izmantošanas palīdzību mēģina izveidot saikni ar tēlu, kas ir preču zīmei ar zināmu reputāciju. Konkurence nodrošina, ka patērētājam tiek dota iespēja izvēlēties dažādu ražotāju preces, tādējādi izvairoties no nepamatoti dārgu preču esamības tirgū un to ierobežotās izvēles .

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Elektroniskā komercija un e-bizness starptautiskajā vidē”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/737766

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties