Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,30 (15%)
Cena ar atlaidi*:
1,69
Pirkt
Identifikators:950670
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.02.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

D grupa – pienākšana jeb ierašanās. Pārdevējs ir atbildīgs par preču piegādi norunātā vietā vai noteiktā punktā valsts robežā vai importa valstī. Pārdevējam jāuzņemas visi riski un izdevumi piegādājot preci līdz šai vietai. DAF – Piegādāts līdz robežai. DES – piegādāts no kuģa. DEQ – piegādāts no piestātnes. DDU – piegādāts bez muitas nodokļa samaksas. DDP – piegādāts ar muitas nodokļa samaksu.
Jaunu tirgu izvēles process?
Viens no svarīgākajiem uzņēmuma lēmumiem ir saistīts ar jaunu tirgu izvēli, lai izlemtu kurš tirgus ir labākais un piemērotākais. Uzņēmumiem ir svarīgi izvēlēties tirgu ar visizdevīgākajām iespējām, tāpēc jaunu tirgu izvēles process ir saistīts ar dažādiem pētījumiem. Izvēloties jaunus tirgus ir jāņem vērā daudzi faktori, piemēram, sarežģītība iekļūšanai tirgū, dažādi riski kas saistīti ar iekļūšanu un noturēšanos tirgū u.c. faktori. Galvenais ir tas vai vispār produkts vai pakalpojums attiecīgajā tirgū ir pieprasīts un nepieciešams.
Jaunu tirgu izvēles process balstās uz iegūstamo informāciju par konkrēto tirgu un dažādiem pētījumiem par potenciālajiem rādītājiem, patērētājiem, kultūru, potenciālajiem klientiem tirgū utt. Neskatoties uz globālajiem procesiem pasaulē, jo izvēlētais tirgus ir ģeogrāfiski tālāk prom, jo tur būs grūtāk vadīt lietas, turpretī ģeogrāfiski tuvāku tirgu izvēle samazina dažādas grūtības. Tirgu izvēle var būt atkarīga no dažādiem ierobežojumiem attiecībā uz atsevišķām nozarēm vai produktiem, tirgus piesātinātības, konkurentiem utt.
Tātad jaunu eksporta tirgus izvēle balstās uz analītiskiem un labi izstrādātiem plāniem.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,64 €
Materiālu komplekts Nr. 1329456
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Eksporta mārketinga plānošana un stratēģija. Tirgus paplašināšanas vai izvēles process. Tirgus segmentācija”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/950670

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties