Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
6,49
Ietaupījums:
0,71 (11%)
Cena ar atlaidi*:
5,78
Pirkt
Identifikators:925371
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.08.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2015.g. - 2016.g.
Darba fragmentsAizvērt

23. Realizācijas (noieta) veicināšanas pasākumi, to raksturojums..
Metožu un paņēmienu kopums, kas līdz ar tiešo reklāmu aktivizē un veicina preču un pakalpojumu pārdošanu (piem., iespējamo patērētāju pārliecināšana pa telefonu vai sūtot vēstules, arī viņus apmeklējot; izstāžu rīkošana; preču demonstrēšana, sūtot bezmaksas paraugus, izmantojot dažāda veida atlaides, balvas pircējiem u. c.). KUPONS
KONKURSI,AKCIJAS
BEZMAKSAS
PARAUGI
ATLAIDES
PAPILDĀVANAS
DISPLEJI
LOJALITĀTES PROGRAMMAS
IZSTĀDES UN ŠOVI
UZŅĒMUMA PRECES

24. Pakalpojumu tirgus specifika (pakalpojumu iedalījums, būtiskākie raksturlielumi). ????????

25. Konkurences veidi, to raksturojums.
Pastāv četri konkurences veidi: 1. absolūtā (tīrā, pilnīgā) konkurence; 41 2. nepilnīgā konkurence; 3. cenu konkurence; 4. ārpuscenas konkurence. Pilnā konkurence ir situācija, kad tirgū ir daudz neatkarīgu pircēju un pārdevēju; gan pircēji, gan pārdevēji ar brīvi pieņemt lēmumu, brīvi iekļūt un izkļūt no tirgus. Pilnīgas konkurences tirgū var brīvi iekļut un izkļūt. Tā kā prece ir vienveidīga, tā atbilst noteiktām kvalitātes prasībām un reklamēt to nav vajadzības. Pie nepilnīgas konkurences tiek piesaistīti sekojoši konkurences veidi: monopolistikā konkurence, oligopols un monopols

Cenu konkurencē ir iespēja piedalīties ne tikai tiem uzņēmumiem, kuriem ir līdera pozīcijas, bet arī maziem uzņēmumiem, kuru mērķis ir izdzīvot konkurences apstākļos. Galvenais priekšnoteikums, lai īstenotu veiksmīgu cenu konkurenci, ir patstāvīga ražošanas pilnveidošana un pašizmaksas samazināšana. Ieguvējs ir tas uzņēmējs, kam ir reāla iespēja samazināt ražošanas izmaksas. Cenu konkurencē ražotājfirma nosaka savām precēm cenu, kas ir zemāka par tirgus cenu. Konkurenti, kuriem nav iespējas samazināt pašizmaksu, nevar noturēties tirgū un aiziet no tā vai sāk pielietot agresiju.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −7,42 €
Materiālu komplekts Nr. 1355760
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Eksāmena jautājumu un atbilžu kopsavilkums tirgzinībās - kursa konspekts”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/925371

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties