Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,40 (16%)
Cena ar atlaidi*:
2,09
Pirkt
Identifikators:738413
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.09.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Labākais pierādījums tam, ka mainās preču un ar to izmantošanas saistīto pakalpojumu attiecības, ir to tirgus vērtība attiecībā vienam pret otru. Piemēram, 1989. gadā Micro-Tac mobilā telefona cena bija 2500, tad pēc 5 gadiem tā cena bija tikai 100 dolāru, lai tikai vēl notiktu preces apgrozība tirgū, taču tagad mobilo sakaru kompānijas saviem jaunajiem abonementiem piešķir dažādu firmu ražotos telefonus par velti vai par ļoti mazu cenu, lai pamudinātu tos lietot viņu telekomunikāciju pakalpojumus.
Pakalpojumu ekonomikā strādā mārketings – jāpiesaista cilvēki visos iespējamajos veidos, lai tie izmanto pakalpojumu pēc iespējas ilgāk. Kā vēl vienu piemēru varu minēt Lattelecom sniegtos pakalpojumus – uzņēmums piedāvā interaktīvo televīziju un tās tematiskās pakas par noteiktu samaksu, taču interaktīvās televīzijas dekoders bez kura televīzijas skatīšana nebūtu iespējama, Lattelecom klientiem tiek lietošanā tiek izsniegts bez maksas, tādējādi varam secināt, ka prece tiek izsniegta bez maksas, bet par atbilstošo pakalpojumu ir noteikta samaksa. Arī informāciju tehnoloģiju industrijā ražotāji cīnās par klientu uzmanību un produktu atdāvināšana ir kļuvusi par ierastu lietu. Kompānijām, kas nodarbojas ar programmatūras ražošanu, jaunu produktu izstrāde gandrīz neko nemaksā, tomēr, ja kompānijai izdodas pārliecināt pietiekami lielu skaitu gala produkta lietotāju sākt izmantot viņu piedāvāto programmu, kompānija var noteikt industrijas standartu un laika gaitā pārdot jauninājumus un pakalpojumus saviem klientiem, gūstot ievērojamu peļņu. Kā piemēru šeit varu minēt mums visiem zināmo programmu ‘’Skype’’, kas saviem klientiem piedāvā vienkāršākos pakalpojumus par velti, piemēram, piezvanīt un sazināties caur sarakstes palīdzību ar citiem šīs programmas lietotājiem, piesaistot ļoti lielu klientūru, tādējādi ‘’Skype’’ ir spējīgs piedāvāt arī luksus pakalpojumus, piemēram, zvanīšanu uz individuālajiem telefoniem uz jebkuru valsti par lētākām cenām, kā arī ikdienas plānotāju, spēles un citus pakalpojumus. To sauc par „tīkla efektu” – jo lielāks tīkls, jo vairāk lietotāju, jo tīkls iegūst lielāku vērtību.6

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,14 €
Materiālu komplekts Nr. 1325014
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Ekonomiskās sistēmas”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/738413

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties