Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,59 (17%)
Cena ar atlaidi*:
2,90
Pirkt
Identifikators:200089
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.12.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Komunikācijas procesā tiek izdalīti divi klausīšanās veidi, respektīvi, nerefleksīvās klausīšanās galvenais mērķis ir ļaut savam sarunas partnerim runāt izsakot savas negatīvās emocijas, taču klausītājs tajā iejaucas tikai ar minimāliem līzekļiem un nepieciešamības gadījumā, S.Omārova to ir skaidrojusi ar to, ka persona, kura runā tajā mirklī dzird tikai sevi un nav spējīga atbildēt uz sarunas partnera jautājumiem , turpretī, refleksīvā klausīšanās ir orientēta un sarunu partneru verbālo saskarsmi, nepievēršot tik lielu uzmanību žestiem, stājai un mīmikai, taču šajā gadījumā sarunas partneris ir spējīgs un ieinteresēts iejaukties sarunā un paust savu attieksmi par sarunas tematu. Kas norāda uz to, ka partneris aktīvi piedalās klausīšanās procesā, respektīvi, tas iesaistās, koncentrējās, uzdod jautājumus un pamudina uz sarunas turpināšanu. Manuprāt, interesanti ir tas, ka refleksīvās klausīšanās gadījumā uzdodot veicinošus un uzvedinošus jautājumus par konkrēto tēmu un liekot partnerim turpināt runāt, tādējādi iegūstot abpusēju labumu komunikāciju var saukt par veiksmīgu. Noteikti ir jāpiemin arī atgriezeniskā saite un efektīva tās nodošana partnerim, jo tikai tā sarunas partneris var noprast, cik labi pasacītais ir uztverts un vai tas jebkāda veidā ir ieinteresējis otru cilvēku. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,54 €
Materiālu komplekts Nr. 1247507
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Efektīgas starppersonu komunikācijas priekšnosacījumi”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/200089

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties