Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,56 (16%)
Cena ar atlaidi*:
2,93
Pirkt
Identifikators:604435
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.03.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2013.g. - 2013.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma apraksts    4
1.1.  Mārketinga darbība    4
2.  SVID analīze    5
2.1.  Iekšējā vide    5
2.2.  Ārējā vide    5
  Secinājumi    6
  Priekšlikumi    6
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
• Uzņēmumam ir vairāk stipro nekā vājo pušu, tas parāda, ka uzņēmums darbojas veiksmīgi, kā arī apgrozījums, salīdzinot ar iepriekšējā gada pirmo ceturksni, ir palielinājies par 30%.
• Ir iegūta sava klientūra un mērķauditorija, kuri atzīst uzņēmuma kvalitāti un atbilstību uzņēmuma veidam. Svarīgi ir šo kvalitāti noturēt un piesaistīt jaunus klientus, piestrādājot pie mārketinga.
• „SAKURA” suši bārs ir vienīgais austrumu virtuves restorāns Jēkabpilī, līdz ar to uzņēmumam konkurences nav.
• Uzņēmuma darbību negatīvi ietekmēt varētu straujas ekonomiskās izmaiņas, jauni konkurenti, noieta samazināšanās, klienta vēlmju mainīšanās.
Priekšlikumi
• Izveidot filiāles lielākajās Latvijas pilsētās, piesaistot jaunus patērētājus un gūstot lielāku peļņu.
• Turpināt attīstīt mārketinga stratēģiju uzņēmumā, jaunu klientu piesaistei un esošo klientu „noturēšanai”. Piemēram, izveidot klientu kartes (% atlaides vai punktu sistēma), lai mudinātu klientus izmantot „SAKURA” ēdināšanas pakalpojumus biežāk.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,17 €
Materiālu komplekts Nr. 1338070
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Ēdināšanas uzņēmuma "Sakura" SVID analīze”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/604435

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties