Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,40 (16%)
Cena ar atlaidi*:
2,09
Pirkt
Identifikators:391007
Vērtējums:
Publicēts: 25.05.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Lai nodrošinātu efektīvas sabiedriskās attiecības, viena no primārajām darbībām ir mērķa auditorijas definēšana un segmentācija attiecīgi piemērotas pieejas veidošanai. Visbiežākais un vienkāršākais auditorijas segmentācijas veids ir izmantojot demogrāfisko izpēti, kas ir ieteicama, lai noteiktu auditorijas. Tomēr lai precīzi varētu aprakstīt konkrētā uzņēmuma mērķa auditoriju, nepieciešams sīkāks tās apraksts, kuru visefektīvāk palīdz veidot psihografiskā informācija.
Psihografika fokusējas uz auditorijas definēšanu un segmentāciju pēc tās dzīves stilu izpētes. Tiek uzdoti jautājumi par auditorijas interesēm, viedokļiem, vērtībām un dzīves interpretāciju.
Vērtību un dzīves stilu programma (The Values and Lifestyles (VALS) Program) tika izveidota 1978.gadā un tiek uzskatīta par oriģinālu un praktiski efektīvu sistēmu, kas tieši balstīta uz psihografiku. Šī programma ir orientēta uz jebkura uzņēmuma esošo un potenciālo klientu vēlmju izpratni, kas tālāk noteiktu produktu attīstības, pozicionēšanas, reklāmas un korporatīvā tēla virzīšanu.
VALS princips paredz primāru demogrāfisko izpēti, kuru vēlāk papildina psihografiskā informācija. (1.pielikums)
Pēc VALS programmas, tiek izdalītas divas dimensijas:
primārā motivācija (horizontālā dimensija);
resursi (vertikālā dimensija).…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Dzīvesstilu noteikšana, motivācija, psihografika”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/391007

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties