Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:896786
 
Vērtējums:
Publicēts: 04.10.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Mērķis/Mācību uzdevumi
Veidot izpratni, ka visu pārmaiņu, kas notiek telpā un laikā, pamatā ir likumsakarības.
Veidot speciālas (pētnieciskas u.c.) prasmes un iemaņas dabas izzināšanā (novērošanas, mērīšanas un salīdzināšanas prasmes).
Rēķināt teksta uzdevumus ar saskaitīšanu, atņemšanu un reizināšanu, izmantojot pašu mērījumos iegūtos skaitļus.
Veidot ritma izjūtu.

Darba forma
Patstāvīgais praktiskais/laboratorijas darbs grupās pa četri vai pieci.

Materiāli un darba rīki
Sīpolu paraugi (katrai grupai četri dažādi), lineāls, pildspalva, lupatiņa, darba lapas.

Kopīgais darba apraksts
Astoņas dienas pirms nodarbības skolotājs katrai grupai ieliek diedzēšanai glāzē vienu sīpolu, tā, lai labi var redzēt sakņu veidošanos. Tad ik pēc divām dienām diedzēšanai ieliek pa vienam sīpolam un klāt pieraksta datumu vai dienas nosaukumu.
“Iepriekšējās nodarbībās esam noskaidrojuši, ka dabā visas lietas ātrāk vai lēnāk mainās. Šajā nodarbībā mēģināsim noskaidrot, kādā veidā dabā notiek pārmaiņas.”
Skolēnus sadala grupās pa četri ar ritma rotaļas palīdzību (skat. zemāk).…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −1,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1142476
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties