Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,19 (19%)
Cena ar atlaidi*:
0,80
Pirkt
Identifikators:495554
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.12.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Pastāv uzskats, ka meitenes ir cītīgākas, paklausīgākas, apzinīgākas, emocionāli vieglāk ietekmējamas, gatavas izpildīt izvirzītās prasības. Zēni, pretēji, ir mazāk cītīgi un ieinteresēti par labām atzīmēm, patvaļīgāki, agresīvāki un vieglāk ietekmējami ar racionāliem paņēmieniem.[ Baltušīte R. Skolotāja loma mācīšanās motivācijā. RaKa, 2006. ]
] Šis G. Klausa apgalvojums norāda uz vienu no lielākajām dzimuma atšķirībām, attiecībā uz mācību darbu- meitenes, būdamas apzinīgākas, vairāk pievērš uzmanību mācībām, savukārt puiši ir paviršāki, un līdz ar to cieš viņu mācības. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Dzimumu īpatnības mācību procesā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/495554

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties