Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:879062
 
Vērtējums:
Publicēts: 20.10.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Riteņtraktoru un automobiļu dzenošajos tiltos ietilpst gal­venais pārvads, diferenciālis un divas pusasis. Šos mehānismus lieto griezes momenta pārvadīšanai no kardānpārvada uz dzenošajiem rite­ņiem, kā arī griezes momenta palielināšanai un diferenciālai sadalei pa riteņiem- Kāpurķēžu traktoru dzenošajos tiltos ietilpst galvenais pārvads un traktora pagriezes mehānisms. Traktoru dzenošajos til­tos iebūvē arī jūgvārpstu pārvadus,
Galvenā pārvada uzdevums ir palielināt pārvadāmo griezes momentu un tangenciālo dzinējspēku uz spēkrata dzenošajiem rite­ņiem vai ķēžratiem, kā arī pārvadīt griezes momentu no spēkrata garenvirzienā novietotām vārpstām uz Šķersvārpstām. Galvenā pār­vada konstrukcijai jānodrošina labas spēkrata dinamiskās un ekono­miskās īpašības, pārvada klusa darbība, pietiekoša ilgizturība, kompaktums, demontāžas, montāžas un regulēšanas ērtība.
Galvenos pārvadus iedala vienpakāpes, divpakāpju un divpārnesumu pārvados. Divpakāpju pārvads var būt nedalītais vai dalītais,…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1116670
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties