Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,13 (13%)
Cena ar atlaidi*:
0,86
Pirkt
Identifikators:117594
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.07.2010.
Valoda: Vācu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Kulturvermarktung
Dieses Thema ist interessant dadurch, dass fast jedes Kulturobjekt als Waare betrachten kann. Wir sind gewöhnt daran, dass wenn wir z.B. Aufführung sehen mochten – wir gehen ins Theater, kaufen Tickets und sehen es.
Theater ist in diesem Sinne - Produkt, Publikum, d.h. wir sind Käufer.
Kultur hat Orientierung an der Markt (Marktschreierei). Mark als Kulturbetrieb muss zeitlich, räumlich und örtlich begrenzt werden. Man muss auf individuelle Sicht der Besucher achten. Es gibt zahlreiche Sponsoren von verschiedenen Kulturveranstaltungen, sie benutzen die Werbung, um die geringe Interesse von Menschen (Käufer) zum Angebot zu wecken.
Also, für mich war sehr interessante Aufgabe - selbst den Projekt erarbeiten, und den Kulturprodukt zu vermarkten.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Drei Themen”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/117594

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties