Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
7,49
Ietaupījums:
1,27 (17%)
Cena ar atlaidi*:
6,22
Pirkt
Identifikators:490312
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Pamatskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
2.  Projekta pieteikums    2
3.  Ievads    3
4.  Dīzeļdzinējs    4
5.  Četrtaktu dīzeļdzinēja darba cikls    6
6.  Dīzeļmotoru degvielas padeves sistēma    7
7.  Degvielas tvertne    9
8.  Degvielas augstspiediena sūknis    10
9.  Sprauslas    13
10.  Kvēlsvces    14
11.  Filtri    15
12.  Kompresors    18
13.  Virzuļkompresori    19
14.  Turbokompresori    20
15.  Dīzeļmotoru priekšrocības un trūkumi    21
16.  Secinājums    22
17.  Izmantotā literatūra    23
Darba fragmentsAizvērt

Dīzeļmotoru darbību ietekmē degmaisījuma sagatavošanas paņēmiens. Atkarībā no degkameru formas iedala dīzeļmotorus ar nedalītām un dalītām degkamerām. Nedalītās degkameras dīzeļmotoriem degkameru izveido virzuļa galvā. Degkameras forma izveidota tā, lai izsmidzinātā degviela iztvaikotu un sajauktos ar gaisu virzulī izveidotajā degkameras tilpumā. Dalītās degkameras dīzeļmotorā vienu daļu degkameras izveido cilindra galvā otru virzuļa galvā. Pēc degkameras formas un degmaisījuma sagatavošanas paņēmiena šos dīzeļmotorus iedala virpuļkameras un priekškameras dīzeļmotoros. Virpuļkameras dīzeļmotorā degvielu caur sprauslu iesmidzina cilindru galvā izveidotā virpuļkamerā, kuras tilpums ir 60 – 70% no degkameras tilpuma. Virpuļkameru ar cilindru saista kanāls. Tā kā kanālu novieto slīpi un virpuļkameru izveido sfērisku, gaiss saspiedes takts laikā virpuļkamerā intensīvi savirpuļojas un labi sajaucas ar degvielu, kas nodrošina motora mīkstu darbu. Priekškameras dīzeļmotoriem degvielu iesmidzina cilindru galvā. novietotā priekškambarī, kurā atrodas sprausla un kvēlspuldze gaisa sildīšanai pirms motora iedarbināšanas. Sadegšanas laikā priekškambarī sadeg aptuveni 25 – 30% no iesmidzinātās degvielas, jo gaisa daudzums ir ierobežots. Degvielas lielākā daļa kopā ar gaisu ieplūst caur kanālu cilindrā. Plūstot ar lielu ātrumu caur kanālu, vēl nesadegusī degviela labi sajaucas ar gaisu, tāpēc degviela pilnīgāk sadeg, nodrošinot mazāku izplūdes gāzu toksiskumu un motoru „mīkstāku darbību”Sastopami divu iesmidzināšanas veidu dīzeļmotori. Ar netiešo iesmidzināšanu, kas sastopami vieglo automobiļu dīzeļmotoros, bet ari ar tiešo iesmidzināšanu- daudz jaudīgākos kravas automobiļos, un arī jaunākās paaudzes vieglo automobiļu motoros.…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,72 €
Materiālu komplekts Nr. 1239097
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Dīzeļdzinēja barošanas sistēma”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/490312

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties