Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
6,49
Ietaupījums:
0,78 (12%)
Cena ar atlaidi*:
5,71
Pirkt
Identifikators:470662
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.04.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Ievads    3
2.  Pētījums    4
2.1.  Informācija par abu produktu ražotājiem    4
2.2.  Informācija par abu produktu izplatīšanas kanāliem    6
2.3.  Informācija par abu produktu mārketinga kanāliem    7
2.4.  Apkopotās informācijas salīdzinošā analīze    10
3.  Secinājumi    11
4.  Avotu saraksts    12
Darba fragmentsAizvērt

3. Secinājumi
Lai arī LuLū picērijas mārketinga daļa, reklāma un piedāvājumi ir efektīvāk izreklamēti un piedāvā plašāku piedāvājumu klāstu, kā studente, labprātāk izvēlos Picu darbnīcas piedāvātās picas finansiālu apsvērumu dēļ, kā arī tāpēc, ka abas ir pārbaudītas un manām garšas kārpiņām tīkamākas ir Picu darbnīcs picas. Atmosfēra un apkalpošanas serviss abās picērijās ir līdzvērtīgi. Sajā pētījumā nevarēju pilnvērtīgi spriest par starpniekiem/piegādātājiem, jo mājas lapās netiiek publicēta šāda informācija, kā arī grūti sagaidīt bija atbildes uz e-pastu no uzņēmumiem. Lai arī Picu darbnīcai ir vājāka reklāma, tomēr Google search meklētājprogrammā, tieši šis uzņēmums reitingā atrodas augstāk par LuLū picu!
Šādam pētījumam varētu veikt arī aptauju. Aptaujas dalībnieki būtu cilvēki, kas apmeklē picērijas un pasūta picas uz mājām. Autorei vienai pašai ir grūti spriest par uzņēmumu darbības kvalitāti un produktiem, jo tas lielā mērā ir gaumes jautājums. Taču acīmredzami, ka LuLū picērijai ir augstāks līmenis mārketinga/reklāmas daļā, ko ietekmē tas, ka šim uzņēmumam ir atsevišķa persona, speciālists, kas ir atbildīgs par mārketingu, taču Picu darbnīcā par mārketingu un sociālajiem tīkliem atbild paši vadības darbinieki un nav pieņemts atsevišķs speciālists, kurš būtu par to atbildīgs. LuLū vairāk var atļauties izcelties un reklamēties arī tādēļ, ka uzņēmumam ir krietni lielāks budžets, līdzekļi, kurus var atļauties ieguldīt mārketingā. Arī šo faktu ir grūti komentēt, nezinot uzņēmumu finanšu datus.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Divu līdzīgu produktu tiešsaistes mārketinga salīdzinājums”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/470662

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties