Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
5,99
Ietaupījums:
1,08 (18%)
Cena ar atlaidi*:
4,91
Pirkt
Identifikators:724902
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.04.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  DIGIJURIS moduļa apguves motivācijas formula [4]    3
1.  Moduļa darbs – ElpaNet jeb LPA Lokālais datortīkls    4
2.  Moduļa darbs – Augstskolas Elektroniskā Studiju Vide    9
3.  Moduļa darbs – Failu un Direktoriju Pārlūkošana un Pārvaldība    12
  Iegūšana    17
5.  Moduļa darbs – Failu un Direktoriju Vēstures Pētīšana – Log Faili    23
6.  Moduļa darbs – Failu Arhivēšana un Datu Rezerves Kopiju Veidošana    44
  Nobeigums    53
  Vēres    54
Darba fragmentsAizvērt

Ievads

Informācijas fehnoloģijas jurisprudencē ir akadēmiskās bakalaura studiju programma, kura iedalās četros moduļos – Digitālais jurists, Juridiskās lietvedības pamati, Juridiskās informācijas pamati, Juridiskās darbveidības statiska un uzskaites sistēma.
Šeit uzsvars ir jāliek uz moduli – Digitālais jurists – ko pašlaik apgūstam (septembris). Pirmais modulis sastāv no sešiem tēmas darbiem, kā arī ietverot administrējošo info par reģistrāciju u.c. ”ElpaNet”, ”ManaElektroStudVide”, ”WinFolders”, ”WinMeklēšana”, WinHistory”, WinArhīvi-ZipRar”, šie pirms tam nosauktie ir tēmas, kas atrodas pirmajā modulī, sīkāk tās apskatītas šajā darbā.
Tā kā mūsdienu informācijas laikmetā ir spraigs datoru bums, tad mums, it īpaši juristiem, ir jācenšas noturēt šiem izaugsmes tempiem. Jābūt zināšanām par jebkuru lietu, tāpēc šis nebūs izņēmums, jo turpmāk noteikti noderēs, ko šajā modulī iemācīsimies. Pamatu – pamats.


DIGIJURIS moduļa apguves motivācijas formula [4]:

Veicot šo darbu uzzināju vairāk par explorer un failu īpašībām, kā arī darbības ar tiem. Cenšos pēc iespējas apgūt jebko, kas varētu palīdzēt turpmāk mācībās, darbā. Šoreiz vairāk uzsvars jāliek uz mācībām, jo tieši pamats ir jebkuram pamats, kas būs augstāk, ja nebūs diez ko stabils, tad sabruks.


Eseja par datortīklu salīdzinājumu
Balvu Amatniecības vidusskolā datortīkls sastāvēja no 23 datoriem – 1 datori lietvedībā, 1 dators direktorei, 1 dators mācību pārzinei, bet 20 datori datorklasē. Iespējams, ka tagad ir notikušas izmaiņas attiecībā uz datorizācijas līmeni katrā klasē. Skolas vadība par datorizācijas līmeni solīja paaugstināt.
Savukārt attiecībā uz domēnu daudzumu varu kļūdīties, tāpēc labāk neminēšu, jo neesmu droša, domāju, ka tikai divos vai trijos domēnos. Latvijas Policijas akadēmijas areālā ir 9 domēni.
Manā bijušajā skolā bija tikai viena datorklase, nebija iespējas labiekārtot vēl kādu datorklasi, materiālo līdzekļu dēļ. Salīdzinot ar Latvijas Policijas akadēmijas datorklašu daudzumu, tā ir atkal pirmās vietas īpašniece. Datorklase ir salīdzinoši ērta, taču iepriekšējā skolā tā bija mazliet savādāk iekārtota, līdz ar to bija ērtāk strādāt.
Balvu Amatniecības vidusskolā bija labi attīstīts līmenis attiecībā uz datora iekārtām. Vērtējot Latvijas Policijas akadēmijas modernizācijas līmeni jāsaka, ka tas ir ļoti augsts, taču ne sliktāks par vidusskolas līmeni.
Datortīkla programma bija Microsoft tāpat arī Latvijas Policijas akadēmijas datoriem.
Mums bija arī iespēja pieslēgties internetam. Tas bija noteikti mazāks kā Latvijas Policijas akadēmijas pieejamais variants. Nebija liela interese, lūkoties interneta pieslēguma ātrdarbībai, bet noteikti mazāks.
Visnotaļ lielākā interese par datora iespējām ir tā atmiņas lielums, mātes plates stāvoklis, augsta izšķirtspēja virtuālais stāvoklis. C un D brīvā atmiņa vismaz 120 GB.

1.6 Iepazīties ar šī studiju kursa (SK) modulāro struktūru – cik pakāpēs ir strukturēts SK? Nosaukt SK iedalījumu subordinētos elementus.

1.7 Studiju kursā ITJ piedalās vairākas virtuālas personas, to skaitā arī students Ozols, kas nereti lūdz savus studiju biedrus viņam izskaidrot dažādus jautājumus, kas saistīti ar studijām.
1.7.1 Tā students Ozols grib noskaidrot, kā pareizi sauc studiju kursu par datoriem, kuru docē PTN klātienes 1.semestra studentiem. Nosaukt studiju kursu.
Studiju kursa nosaukums ir Informācijas tehnoloģijas jurisprudencē.
1.7.2 Informātikas nodarbības norise ir stingri strukturēta. Cik sadaļas paredz tēmas darba scenārijs (TDS), pēc kura parasti notiek regulārā eNodarbība datorklasē?

1.7.3 Students Ozols grib noskaidrot, kā pareizi sauc studiju kursu par datoriem un cik liels ir tā apjoms kredītpunktos, kuru docē PTN klātienes 1.semestra studentiem. Viņš lūdz palīdzēt nosaukt studiju kursu un tā apjomu.
Studiju kursu par datoriem sauc Informācijas tehnoloģijas jurisprudencē. Studiju kursa apjoms ir 3 kredītpunkti (120 astr. stundas).

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Digitālais jurists”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/724902

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties