Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,48 (12%)
Cena ar atlaidi*:
3,51
Pirkt
Identifikators:122944
Vērtējums:
Publicēts: 26.03.2014.
Valoda: Angļu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Conducting focus groups. A skilful and experienced moderator is one of the most important determinants of a focus group’s success. A moderator must generate a discussion about a particular topic without leading the group to confirm an existing hypothesis. For those matters a second researcher is useful for making notes and giving a feedback. There are three parts to conducting a discussion:
1. Introductions – the moderator must set a tone to the further discussion, overall topic and general rules can be introduced as well as moderator’s expectations from the session;
2. Beginning the discussion – icebreakers are widely used to make participants feel more at ease with each other;
3. Substantive discussion – the moderator can reiterate participants’ comments, ask them for a clarification and summarize their statements to stress the key points and to maintain a sense of flow and direction;
As an alternative to real discussions online focus groups are offered. They can both facilitate the process as the respondents are braver when not face-to-face as well as create impersonality and thus irresponsibility. Online discussions can be conducted in three different manners:
1. Brainstorming – generating alternative solutions and ideas;
2. Delphi group – questionnaires are used to estimate the impacts of trends;
3. Nominal groups – gathering and combining individual ideas and afterwards voting for the most useful ones.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Designing an Interview Study”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/122944

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties