Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,24 (12%)
Cena ar atlaidi*:
1,75
Pirkt
Identifikators:161802
Vērtējums:
Publicēts: 16.03.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Zilā okeāna stratēģija – biznesa stratēģija, kas dod iespēju izvairīties no tiešas konkurences.

SMART metode – Specific, Measurable, Attainable, Realistic, Time bound.

Stratēģija – veids, kā plānojam sasniegt noteikto mērķi.

Cenu veidošanas stratēģijas – krējuma nosmelšana (augsta cena atbilst produkta augstai kvalitātei), tirgus iegūšanas cena (zemāka cena nekā konkurentiem), prestiža cenas, aktīvā cenu veidošana (neņem vērā konkurentus, izmanto līderi), zemu cenu stratēģija, zemu cenu ar turpmāku paaugstināšanu stratēģija.

Tirgus līdera stratēģijas – tirgus paplašināšana, tirgus daļas aizstāvēšana, tirgus sekotāja un nišas stratēģijas.

Produkta dzīves cikls – ieviešana, izaugsme, briedums, noriets. Ir laika periods no produkta ieviešanas līdz tā ražošanas un pārdošanas pārtrsaukšanai.

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Definīcijas tirgzinībās”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/161802

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties