Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,32 (13%)
Cena ar atlaidi*:
2,17
Pirkt
Identifikators:798973
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.06.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Slēpto problēmu jautājumi fokusējas uz personiskajiem sāpīgajiem jautājumiem, nevis uz dzīvesstilu kopumā, bet uz nopietniem personiskajām interesēm. Simbolu analīze cenšas analizēt objektu simbolisko nozīmi, salīdzinājumā ar to pretpoliem. Lai noskaidrotu, kas kaut kas ir, pētnieks cenšas noskaidrot kas kaut kas nav.
Gan fokusa grupas, gan dziļās intervijas ir tiešās pieejas. Projekcijas tehnikas ir nestrukturētas, netiešas formas aptaujas, kas mudina respondentiem parādīt viņu slēpto motivāciju, ticību, attieksmi vai jūtas ņemot vērā problēmas nozīmīgumu. Respondentiem tiek lūgts interpretēt citu uzvedību, tādējādi netieši parādot savu motivāciju, ticību, uzskatus, attieksmi un jūtas attiecīgajā situācijā. Asociāciju tehnikas gadījumā, indivīdiem tiek doti stimuli un lūgts atbildēt ar pirmo, kas iešaujas prātā. Vārdu asociācijas ir viszināmākā no šīm tehnikām. Pabeigšanas tehnikas gadījumā respondentiem tiek lūgts pabeigt nepabeigtu stimulējošo situāciju. Pazīstama pabeigšanas tehnika mārketinga pētījumos ir teikumu vai stāstu pabeigšana. Izskaidrojumu tehnika ir līdzīga pabeigšanas tehnikai. Izskaidrojuma tehnika prasa respondentam izskaidrot atbildi stāsta, dialoga vai apraksts formā. Attēla atbildes tehnikas gadījumā respondentam tiek lūgts izstāstīt stāstu par konkrētām bildēm. Tas, kā respondents interpretē bildes, liecina par indivīda personību. Multfilmu testā, multfilmu varoņi tiek atspoguļoti situācijā, kas ir saistīta ar problēmu. Respondentiem tiek lūgts noteikt, ko viens multfilmas varonis varētu atbildēt otram. Atbilde atspoguļo respondenta jūtas, uzskatus un attieksmi pret situāciju. Multfilmu testus ir vieglāk vadīt un analizēt nekā attēlu atbildes tehniku. Ekspresīvo tehniku gadījumā, respondentiem tiek sniegti verbāli vai vizuāli stimuli un lūgts atstāstīt citu cilvēku sajūtas un attieksmi šajā situācijā. Lomu spēlē respondentiem tiek lūgts nospēlēt lomu vai pieņemt citu uzvedību. Pētnieks pieņem, ka respondents attēlos savas sajūtas lomā. Trešās personas tehnikas gadījumā, respondenti tiek iepazīstināti ar verbāliem vai vizuāliem stimuliem un lūgts atstāstīt trešās personas uzskatus vai attieksmi. Atkal, pētnieks pieņem, ka respondents atklās personiskos uzskatus un attieksmi, aprakstot trešās puses reakciju.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,82 €
Materiālu komplekts Nr. 1333082
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Datu vākšanas metodes. Padziļinātā intervija un fokusgrupa”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/798973

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties