Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,34 (17%)
Cena ar atlaidi*:
1,65
Pirkt
Identifikators:135682
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.06.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

4) Cenu pētniecībā tā var tikt izmantota lai noteiktu patērētāju, kuri ir jūtīgi pret cenu izmaiņām, raksturlielumus.
Lai veiktu faktoru analīzi, ir jāiziet, pirmkārt, cauri faktoru analīzes problēmas definēšanai un mainīgo, kas tiks pakļauti analīzei, noteikšana. Tad ir nepieciešams konstruēt korelācijas matricu no šiem mainīgajiem un jāizvēlas faktoru analīze metodi. Pētnieks izlemj par labu apskatīto faktoru skaitam un maiņas metodei. Nākamais, ir nepieciešams interpretēt maiņas faktorus. Atkarībā no mērķiem, faktoru skaits var tikt rēķināts, vai izvēlēti aizvietotājmainīgie, lai reprezentētu faktorus aiznākošajā daudzvariantu analīzē. Visbeidzot, tiek noteikta faktoru analīzes modeļa atbilstība.
Kopu analīze ir tehnikas veids, kuru izmanto objektu vai gadījumu klasifikācijai relatīvi homogēnās grupas, kas tiek dēvētas par kopām. Kopu analīzi sauc arī par klasifikācijas analīzi vai skaitlisko taksonomiju. Kopu analīze mārketingā tiek pielietota:
• tirgus segmentēšanai
• pircēju rīcības izpratnei
• jaunu produktu iespēju apzināšanai
• izmēģinājuma tirgu izvēlei
• datu reducēšanai
Pirmais solis kopu analīzes vadīšanā ir kopas problēmas formulēšana, definējot mainīgos uz kuriem kopa balstīsies. Tad ir jāizvēlas piemērotākais distances mērs, kas nosaka cik līdzīgi vai atšķirīgi kopas objekti būs. Ir izstrādātas vairākas kopu operācijas un pētniekam jāizvēlas vispiemērotāko esošajai problēmai. Lemjot par kopu skaitu ir nepieciešams pētnieka novērtējums. Apskatītajām kopām jābūt interpretētām to mainīgo veidā, kas tiek izmantoti lai tos apkopotu un izveidotu profilu. Visbeidzot, pētniekam ir jānovērtē kopas izveidošanas derīgums.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,06 €
Materiālu komplekts Nr. 1333083
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Datu analīze un interpretācija kvalitatīvā un kvantitatīvā pētījuma gadījumā mārketinga pētījumā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/135682

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties