Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
14,20
Ietaupījums:
2,56 (18%)
Cena ar atlaidi*:
11,64
Pirkt
Identifikators:792373
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.10.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads   
  Konkrētu stundu paraugi   
  Dabaszinības 4.kl. “Laiks”   
  Dabaszinības 4.kl. “Cilvēka mūža ritējums”   
  Dabaszinības 4.kl. “Mūsu planēta ”   
  Dabaszinības 4.kl. “Zemeslodes iedzīvotāji”   
  Dabaszinības 4.kl. “Draugos ar apkārtējo vidi”   
  Dabaszinības 4.kl. “Ceļā uz Eiropas Savienību”   
  Dabaszinības 2.kl. “Taureņi”   
  Dabaszinības 4.kl. “Tava pilsēta”   
  Dabaszinības 4.kl. “Mans vārds un dzimšanas vieta”   
Darba fragmentsAizvērt

Vispārējo prasmju un iemaņu veidošanās mācību procesā ir aktuāla un mūsdienīga prasība. To nosaka izglītības mērķu maiņa sabiedrībā:
atbildīgas un radošas personības veidošanās
kritiskās domāšanas, īpaši vērtēšanas spēju izkopšana
spēja dzīvot un pielāgoties, saglabājot personības veselumu
spēja pašrealizēties
sociālo prasmju izkopšana
Arī valsts nozīmīgākajos izglītības dokumentos (Valsts izglītības koncepcijā, Izglītības likumā, Valsts pamatizglītības standartā un virknē jauno mācību priekšmetu standartos) īpaši uzsver personības attīstību, akcentu pārbīdi no faktoloģisko zināšanu apguves uz praktisko lietojumu, uz attieksmju un vērtību veidošanos. Valsts pamatizglītības standartā ir prasības nevis kādam atsevišķam mācību priekšmetam, bet gan kopīgas prasības, kas veido personības kompetences.
Vispārējās prasmes un iemaņas, kas minētas pamatizglītības standartā, atklājas daudzveidīgos izglītošanās aspektos, un tās jāvingrina dažādos mācību priekšmetos.

Lai izglītošanās process kļūtu jēgpilns un apjēgts, skolēnam vispirms vajadzētu atbildēt uz jautājumiem:

kāpēc es mācos
kā es mācos
ko es varu dot citiem
kas manī vērtīgs
kāda ir mana personības būtība
kā es varu mainīties
ko es gribu sasniegt
Šāda veida jautājumus spēj uzdot un uz tiem arī meklēt atbildes, ja tiek aktivizētā skolēna izziņas darbība, ja tiek sekmēta viņa kritiskā domāšana un aktīva, ieinteresēta paša darbošanās.
Stundās, kurās īpaša uzmanība tiek pievērsta vispārējo prasmju un iemaņu veidošanai, skolēni
balstās uz savu iepriekšējo pieredzi
strādā ar informāciju, to pētot, strukturējot, izvērtējot, interpretējot
apmainās ar iegūto pieredzi, zināšanām
diskutē, pamato un aizstāv savu viedokli, ir toleranti
izvērtē savu un savu klases biedru darbību
Skolotāji šajās stundās:
nepārstāv vienu pareizo viedokli
sekmē atklātas un draudzīgas vides veidošanos
balstās uz skolēnu iepriekšējo pieredzi
uzklausa katru
mācās kopā ar skolēnu.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Dabas zinību stundu plāni”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/792373

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties