Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,66 (19%)
Cena ar atlaidi*:
2,83
Pirkt
Identifikators:730394
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.10.2013.
Valoda: Angļu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2010.g. - 2011.g.
Darba fragmentsAizvērt

Masculinity/feminity Japan ranks number 1 on Hofstede’s table [3.8]. As we look earlier on the topic about religion there were things that had an influence on Japanese history in masculinity dominance issue. To be a masculine oriented culture means to have a sympathy for the strong. Also maintenance of economic growth is given highest priority.
Long- and short-term orientation Japan is known as a long-term oriented culture. It means that they are ordering relationships by status and observing this order [3.9.].

High Context/Low Context. According to the table of E. T. Hall’s research Japan is one of the high context cultures[3.3.]. High context cultures have less verbal communication. I think that nonverbal communication like bows show that there is a deeper meaning and for a foreigner it would be impossible to understand. Meaning in high context cultures is also conveyed “through status (age, sex, education, family background, title and affiliations) and through an individual’s informal friends and associates”[3.4.]. This shows how much information they have to carry through their lives. Controlling their behavior and treating people from different statuses. Also taking your shoes off when entering a house shows signs of high context culture. It is a must and nobody will politely ask you to take them off.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,27 €
Materiālu komplekts Nr. 1334609
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Communication Culture in Japan”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/730394

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties