Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,34 (17%)
Cena ar atlaidi*:
1,65
Pirkt
Identifikators:590640
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.04.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

• „TV pārraidītajiem materiāliem ir audiovizuālās iedarbības spēks un klātbūtnes efekts, kas pastiprina redzētās reklāmas ticamību. Sevišķi tas ir attiecināms uz reklāmas blokiem ziņu pārraidēs, kad reklāmas rullītis saplūst ar sižetu, veidodams vienotu informatīvo lauku.” 16

• „Reklāmdevēju nauda aizplūst uz tiem medijiem, kas pēc sava pamat satura ir izklaidējošāki un arī tiek izmantoti kā izklaides sniedzēji. Šī tendence perspektīvā var izrādīties ne pārāk priecējoša, jo tā var veicināt avīžu „dzeltēšanas” procesu - avīzes, lai piesaistītu lasītājus un reklāmdevējus saturiski kļūst arvien izklaidējošākas.”17

• „Laikraksts vai žurnāls kļūst par savdabīgu aploksni dažādiem reklāmas ieliktņiem un paraudziņiem.”18

• „Ja prece ir labākā kādā vienā nozīmē, tā nevar būt tāda arī visās citās nozīmēs. Ziepes, ar kurām ātri var nomazgāt visus netīrumus, nevar būt vismīkstākās; pirts dvielis, kurš ātrāk par citiem iesūc ūdeni, nav tik izturīgs. Visplānākās zeķes nevar būt visilgmūžīgākās. Un, beidzot, durvis, kuras jūs atverat pa labi, nevar būt vienlaicīgi veramas arī pa kreisi.” Deivids Ogilvi19

• „Reklāmas uzdevums ir ne tikai piedāvāt preci, bet arī rosināt pircēju uz drīzākiem kontaktiem. Šai nolūkā reklāmā norāda iespēju iegādāties šo preci nekavējoties – pievieno tai adresi, telefonu, iegādāšanās noteikumus u.c.”20

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,12 €
Materiālu komplekts Nr. 1314206
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Citāti no grāmatām par reklāmu”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/590640

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties