Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,38 (19%)
Cena ar atlaidi*:
1,61
Pirkt
Identifikators:453192
Vērtējums:
Publicēts: 09.06.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Cena ir elements, kas nosaka uzņēmuma konkurētspēju attiecība pret citiem uzņēmējiem tādejādi ir viena no svarīgākajām preces vai pakalpojuma īpašībām, no kurām patērētājs ietekmējas izvēloties.
Preces vai pakalpojuma cena veidojas no visiem pasākumiem ko veic uzņēmums , piemēram, pircēja uztveres noteikšana, konkurence, mārketinga mērķu noteikšana, stratēģijas izvēle, pārdošanas veicināšanas pasākumi, preces attīstības plāni, kā arī no pašas preces vai pakalpojuma īpašībām - preces unikalitāte, atbilstība mūsdienu tirgum, iepakojums, ražošanas izmaksas, kvalitāte utt. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Cenu veidošanās politika”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/453192

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties