Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,38 (19%)
Cena ar atlaidi*:
1,61
Pirkt
Identifikators:569586
Vērtējums:
Publicēts: 08.05.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2009.g. - 2009.g.
Darba fragmentsAizvērt

Kaut arī uzņēmumā ir izstrādāta cenu veidošanas stratēģija un noteikta cenu sistēma, dažreiz tomēr ir nepieciešams šo cenu mainīt : paaugstināt vai pazemināt. Apskatīsim situāciju telekomunikāciju tirgu, kad LMT konkurenti veic cenu izmaiņas. Vispirms, uzņēmuma mārketinga speciālistiem ir jāatbild uz šādiem jautājumiem:
• Kādu iemēslu dēļ konkurents maina cenu – lai iekārotu lielāko tirgus daļu, jo pašlaik uzņēmumu skaits kuri darbojās telekomunikāciju jomā ir krietni pieaudzis. Un gan TELE2 , gan BITE ka arī citi uzņēmumi cenšas pēc iespējas vairāk pārvilināt pie sevis jau citā uzņēmuma esošus klientus.
• Vai konkurentu rīcība ir saistīta tikai ar kārtējām interesēm, vai arī liecina par jaunu cenu veidošanas stratēģiju?
• Kas notiks ar uzņēmuma tirgus daļu un ienākumiem?
• Vai citi uzņēmumi tiecas kaut ka reaģēt uz šīm izmaiņām?
• Kāda būs konkurenta atbilde uz jūsu rīcību?
Augstākas cenas var dod lielāku ienākumu un peļņu , citreiz to pašu rezultātu var sasniegt, pārdodot lielāku daudzumu par zemākām cenām. Gadās arī tā ka neviens no šim variantiem neder, tad mārketinga speciālistam jāmeklē cits variants. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Cenu veidošanas metodes”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/569586

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties