Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,38 (19%)
Cena ar atlaidi*:
1,61
Pirkt
Identifikators:786132
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.01.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Nepietiekami augstas kvalitātes pakalpojumu nav iespējams apmainīt pēc tā saņemšanas. Atlikuma cenu noteikšana ir metode, kad cena netiek noteikta apaļos skaitļos. Tas tiek darīts, lai panāktu, ka pircēji cenu uztver kā “mazliet vairāk kā 4, nevis nepilni 5”, un tādējādi viņiem cena šķistu zemāka. Atlaižu noteikšana dažādiem tirgus segmentiem tiek izmantota pakalpojumu nozarēs, kā arī starptautiskos tirgos. Izmantojot šo cenu noteikšanas paņēmienu, produkts vai pakalpojums dažiem tirgus segmentiem tiek pārdots par atšķirīgu cenu.
Cenu noteikšanas atkarībā no konkurentiem stratēģijas gadījumā tiek ņemta vērā konkurences situācija tirgū. Mārketinga speciālistiem stratēģiski jāizanalizē, cik lielā mērā konkurentu piedāvājums apmierina patērētāju vēlmes. Ja uzņēmuma produkts ir līdzīgs, arī cenai jābūt līdzīgai konkurentu noteiktajam cenas līmenim. Līdzīgas cenas noteikšana ļauj izvairīties no “cenu kariem” un veicina konkurenci citās mārketinga darbības jomās, līdz ar to tiek saglabāta rentabilitāte. Nereti uzņēmuma mārketinga stratēģijas pamatprincips ir zemākas cenas noteikšana. Visbiežāk to izmanto mazumtirdzniecības uzņēmumi. Uzņēmumi, kuriem pieder liela tirgus daļa, bieži vien iegūst arī kontroli pār izplatīšanas tīkliem un ražošanas apjomiem savā nozarē, līdz ar to nosakot līdercenas. Cenu fiksēšana jeb uzņēmumu savstarpēja vienošanās par cenu līmeni kādā nozarē lielākajā daļā valstu ir aizliegta ar likumu. “Iespiešanās” cenu noteikšana tiek izmantota situācijās, kad uzņēmums vēlas īsā laikā iekarot lielu tirgus daļu. Tā balstās uz pieņēmumu, ka zemākā cena tiks uzskatīta par labāku attiecībā pret preces vērtību naudā. Šāda stratēģija var izrādīties bīstama, ja tirgū esošie konkurenti spēj ilgu laiku uzturēt “cenu karu”, kas jaunienācējam var radīt bankrotu. “Plēsīgo” cenu noteikšanas stratēģijas gadījumā tiek noteiktas par ražošanas izmaksām zemākas cenas. Šīs stratēģijas mērķis ir konkurentu bankrots, lai jaunais dalībnieks varētu pārņemt tirgu pilnībā.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,38 €
Materiālu komplekts Nr. 1327962
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Cenu veidošana, veidošanas metodes. Mārketinga organizēšanas ietekme uz cenām”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/786132

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties