Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,60 (15%)
Cena ar atlaidi*:
3,39
Pirkt
Identifikators:971112
Vērtējums:
Publicēts: 07.02.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2012.g. - 2012.g.
Darba fragmentsAizvērt

2) Atkarībā no firmas reputācijas atspoguļojuma cenā (Kvalitatīvu, bet ne vienmēr dārgu produktu izplatītāja)- Atšķirībā no konkurentiem kur alkoholiskie dzērieni tiek piedāvāti lielās, plašās zālēs kā parastas ikdienas preces (lielveikalos), Eirovīns veikali koncentrējas tikai uz kvalitatīviem un laika gaitā sevi pierādītiem produktiem. Tie ne vienmēr ir ekskluzīvi un dārgi, taču vienmēr labas kvalitātes augstvērtīgi produkti.
3) Atkarībā no patērētāja cenu uztveres psiholoģijas (Nenoapaļotu cenu stratēģija)- Šī ir visnotaļ izplatīta stratēģija visā alkoholisko dzērienu biznesā, jo tas ir tāds produkts, kuram reti tiek pievērsta īpaša uzmanība, raugoties uz cenu. Protams, cilvēks redz bāzes cenu, bet ne vienmēr ievēro X,99 Ls aiz tās.
4) Atkarībā no patērētāju subjektīvā preces ekonomiskā derīguma vērtējuma (Neitrālā stratēģija)- Lai gan iepriekš autori aprakstīja veikalu tīkla Eirovīns cenu veidošanas metodes kā agresīvas, uzņēmuma pamatstratēģija tomēr nav ne iespiešanās, uzliekot pārlieku zemas cenas, ne arī krējuma nosmelšana, liekot pārāk augstas cenas. Cenu līmenim katram produktam šajā firmā tiek sekots ļoti strikti, un visi tirgus paplašināšanās mērķi tiek plānoti ilgtermiņā, tāpēc pārmērīgas cenu izmaiņas nav tas veids, ar kādu Eirovīns vēlas paplašināt savu darbību.
5) Atkarībā no diskriminācijas rakstura (Cenu diferenciācijas stratēģija)- To varētu raksturot kā pieturēšanos pie savas uzņēmuma politikas, piedāvāt saviem klientiem adekvātas cenas, kas ir pietiekami konkurētspējīgas savukārt arī peļņu nesošas. Citiem vārdiem sakot, Eirovīns cenu politika ir stingra un nelokāma, lai arī kā konkurenti celtu vai samazinātu cenas, šis veikalu tīkls pieturēsies pie demokrātiskām cenām jebkuram produktam.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Cenu veidošana uzņēmumā SIA "Eirovīns"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/971112

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties