Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:753252
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.10.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmumiem jāizvēlas cenas noteikšanas metode, kas ietver 1 vai vairākus no šiem apsvērumiem. 7 cenas noteikšanas metodes:
• uzcenojuma cenas noteikšana (markup) – visvienkāršākā cenas noteikšanas metode. Ražošanas uzņēmumi to realizē, kad iesniedz projekta tāmes, aprēķinot kopējās projekta izmaksas un pievienojot standarta uzcenojumu peļņas gūšanai. Tāpat arī juristi un grāmatveži parasti nosaka cenu, pievienojot zināmu uzcenojumu par darbam patērēto laiku un izmaksām. Uzcenojuma cenas noteikšana saglabā savu popularitāti, jo pārdevēji var vienkāršāk noteikt izmaksas nekā pieprasījumu. Saistot cenu ar izmaksām, 1) pārdevēji vienkāršo cenas noteikšanas uzdevumu; 2) ja visi nozarē strādājošie uzņēmumi izmanto šo cenas noteikšanas metodi, cenas mēdz būt līdzīgas, tādējādi tiek samazināta cenu konkurence; 3) daudzi cilvēki jūt, ka uzcenojuma noteikšana ir godīgāka gan pret pircējiem, gan pret pārdevējiem: pārdevēji neizmanto pircējus, kad pieprasījums kļūst lielāks, savukārt pircēji iegūst taisnīgu atdevi no investīcijām.
• mērķa atdeves noteikšana – uzņēmums nosaka cenu, kas ļautu sasniegt mērķi ieguldījumu atdevē (ROI). Šo metodi izmanto daudzi uzņēmumi, ieskaitot Gnereal Motors, kura automašīnu cenas noteikšanas mērķis ir sasniegt 15 – 20% ROI.
• uztvertās vērtības cenas noteikšana – uzņēmumi balsta cenu uz patērētāju uztverto vērtību. Tiem jāsniedz vērtība, kas ir apsolīta to vērtību piedāvājumā, un patērētājam ir jāuztver šī vērtība. Tie izmanto citus mārketinga miksa elementus (piem., reklāmu), lai palielinātu uztverto vērtību patērētāju acīs. Uztvertās vērtības būtība saistās ar lielākas vērtības sniegšanu, nekā to spēj konkurenti, un šī fakta paziņošanu potenciālajiem klientiem. Uzņēmumam jāpēta patērētāju vērtību virzītāji un jāizprot patērētāja lēmumu pieņemšanas process – var mēģināt noteikt tā piedāvājuma vērtību, izmantojot vadības spriedumus, fokusa grupas, analogu produktu vērtības, kopējā analīzi u.c. metodes.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1362297
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties