Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,34 (17%)
Cena ar atlaidi*:
1,65
Pirkt
Identifikators:347430
Vērtējums:
Publicēts: 07.09.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Pieprasījums ir neelastīgs, ja tā noieta apjomu gandrīz neietekmē cenu svārstības. Lai arī pēc cenu elastības jēdziena nepastāv pirmās nepieciešamības preces vai luksusa preces, taču neelastīga pieprasījuma procesiem vairāk atbilst preces, kuras var klasificēt par pirmās nepieciešamības precēm. Šādas preces ir maize, sviests, piens vai sāls. Šos produktus cilvēki uzskata par neaizvietojamiem vai ikdienai tik nepieciešamus, ka patērētājiem cenas izmaiņa ir nebūtiska, vai tie spēj samierināties ar to, lai iegādātos produktu.
Savukārt produkts, kura noieta apjomu būtiski ietekmē cenas izmaiņas, t.i. izmainoties preces cenai, arī pieprasījums izmainās - pieprasījums ir elastīgs. Šādiem produktiem ir ļoti būtiskas cenu izmaiņas, kas attiecīgi ietekmē tālāk tirgū to noietu. Kā piemēru šādam produkta pieprasījumam var minēt pieprasījumu pēc naudas aizņēmumiem, piemēram, hipotekārajiem kredītiem, jo pat neliels kredītprocentu kāpums jūtami ietekmē iespējas aizņemties naudu. Šie piemēri vairāk skar patērētāju, tomēr to pašu var attiecināt uz tirgotājiem.

Kādas ir cenu veidošanas metodes, kuru pamatā ir izmaksas, pieprasījums un konkurenti?
Uz izmaksām balstītās cenu noteikšanas metodes praktiski neņem vērā pircēja viedokli. No tām visbiežāk lieto papildināšanu un uzcenojumu.
-Izmaksu papildināšana - cenu noteikšanas metode, kas balstās uz uzņēmuma ražošanas izmaksu aprēķinu, kurš papildināts ar noteiktu peļņas procentu
-Cenu noteikšana ar uzcenojuma metodi ir līdzīga izmaksu papildināšanas metodei, un to izmanto vairums mazumtirdzniecības uzņēmumu.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,71 €
Materiālu komplekts Nr. 1355902
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Cenu veidošana. Mārketinga organizēšanas ietekme uz cenām”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/347430

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties