Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,38 (19%)
Cena ar atlaidi*:
1,61
Pirkt
Identifikators:164000
Vērtējums:
Publicēts: 22.10.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

1. UZDEVUMS
1. Formulēt uzņēmuma cenu politikas mērķus (mārketinga kopējo mērķu un uzņēmuma kopējo sistēmā).
2. Nosaukt, kāda modeļa (tipa) tirgū uzņēmums realizē savu produkciju un raksturot tās galvenās iezīmes.
3. Raksturot uzņēmuma cenu politikas vidi, kā arī cenu veidošanu un cenu lēmumu pieņemšanu ietekmējošos faktorus.

1. CENU POLITIKAS MĒRĶI
1.1.. Uzņēmuma kopējās darbības mērķi
• Tirgus daļas palielināšana
Sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumu starpā ir liela konkurence un ir ļoti plašs piedāvājumu klāsts. Tādējādi iegūt pēc iespējas lielāku tirgus daļu ir viens no primārajiem mērķiem.
• Peļņas palielināšana
Kā jebkuram funkcionējošam uzņēmumam peļņas gūšana ir neapstrīdams mērķis un attīstoties attiecīgi tiek palielināta arī peļņa.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Cenu politika”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/164000

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties