Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,34 (17%)
Cena ar atlaidi*:
1,65
Pirkt
Identifikators:327393
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.01.2010.
Valoda: Angļu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Business research is a systematic inquiry that provides information to guide business decisions. It is a process of planning, acquiring, analyzing and disseminating relevant data information, and insights to decision makers in ways that mobilize the organization to take appropriate actions that, in turn, maximize business performance.
Good research generates dependable data that are derived by professionally conducted practices and that can be used reliably for decision making. Good research follows the standards of the scientific method: systematic, empirically based procedures for generating replicable research.
Some characteristics of good business research:
• Purpose clearly defined-the purpose of the business research-the problem involved, or the decision to made-should be clearly defined and sharply delineated in terms as unambiguous as possible.
• Research process detailed-The research procedures used should be described in sufficient detail to permit another research to repeat the research. The report should reveal with candor the sources of data and the means by which they were obtained.
• Research design thoroughly planned-The procedural design of the research should be carefully planned to yield results that are as objective as possible. Efforts should be made to minimize the influence of personal bias in selecting and recording data.…

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Business Research”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/327393

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties