Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,38 (11%)
Cena ar atlaidi*:
3,11
Pirkt
Identifikators:100933
Vērtējums:
Publicēts: 19.02.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Pārrunu modelis    3
  Kas ir pārrunas?    3
  Pārrunu modelis    3
  Pieeja pārruna    3
2.  Pārrunu mērķi    4
  Mērķu uzstādīšana pārrunām    4
3.  Pozicionālā analīze    5
  Jautājumi sev    5
  Informācijas analīze    5
4.  Pārrunu partnera pozīcijas noskaidrošanas prasme    5
  Aktīvā klausīšanās    5
  Uzdodamie jautājumi    5
5.  Pārrunu taktikas    6
  Kas ir pārrunu taktikas    6
  Pārrunu uzsākšanas taktikas    6
  Taktikas pārrunu vidus posmam    7
  Pārrunu beigšanas taktikas    7
  Piedāvājuma atsaukšanas taktikas    7
  Neētiskās pārrunu taktikas    7
6.  Pārrunu principi    8
Darba fragmentsAizvērt

Pārrunu uzsākšanas taktikas
• Sarunās ir nepieciešams pieprasīt no otras puses vairāk, nekā Jūs cerat saņemt.
• Augstākās starta pozīcijas nodrošina lielāku pārrunu telpu un palielina manevru iespējas.
• Prasot vairāk, Jūs liekat savam piedāvājumam izskatīties vērtīgam.
• Augstākas prasības samazina pārrunu strupceļa iespēju.
• Augstākas prasības rada atmosfēru, kurā pretējai pusei ir lielāka iespēja justies kā uzvarētājai.
• Tikai prasot vairāk, pastāv iespēja vairāk arī dabūt.
• Jo svešāks Jums ir sarunu partneris, jo augstākam ir jābūt sākotnējam piedāvājumam:
o Jūsu priekšstats par sarunu partneri var būt nepilnīgs, un ir iespējams, ka viņš ir gatavs maksāt vairāk. Ja otra puse pārdod, ir ļoti iespējams, ka tā ir gatava uz lielāku pretimnākšanu cenas ziņā, nekā Jūs sagaidāt.
o Ja kontaktpersona ir jums nepazīstama, lielāka piekāpšanās no Jūsu puses kaulēšanās procesā liks Jums izskatīties pretimnākošam.
• Nekad nepiekrītiet pirmajam priekšlikumam — vienmēr noraidiet partnera izteikto priekšlikumu, lai cik labs tas arī nebūtu.
• Piekrišana pirmajam piedāvājumam automātiski izsauc divas domas pretējās puses galvā:
o «Es taču varēju prasīt vairāk!!!» (nākamreiz noteikti tā arī rīkošos)
o «Kaut kas viņam ir aiz ādas», kaut kas nav kārtībā
• Jā pretējā puse atbild uz Jūsu piedāvājumu daudz neatsaucīgāk, kā Jūs esat gaidījis, mums var rasties kārdinājums «piekrist, kamēr partneris nav pārdomājis.»
• Tā ir bīstama situācija un tai ir laikus jāsagatavojas — gan psiholoģiski, gan morāli.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,92 €
Materiālu komplekts Nr. 1115163
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Biznesa sarunu vešanas prasme”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/100933

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties