Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,76 (19%)
Cena ar atlaidi*:
3,23
Pirkt
Identifikators:596889
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.03.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Pamatskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi.

Es esmu apmierināta ar saviem rezultātiem, varbūt vairāk nevis tieši skaitu, bet progresu, ko var redzēt šajos testos. Pēc tabulas kopumā, es savu fizisko sagatavotību novērtētu kā labu.
Izturības testu veicot, es pakāpos par diviem līmeņiem uz augšu no novērtējuma labi uz izcili, manuprāt, tas ir pietiekami labi un mani pilnībā apmierina šis kāpums. Turpretim, roku muskulatūrai novērtējums bija līmenī teicami un izcili no sākuma līdz beigām, es pati domāju, ka varēju arī labāk, jūtos spēcīgākā šajā testā nekā citos. Tomēr pēc dotās tabulas mans līmenis ir viens no augstākajiem. Mani šī apziņa, kad esmu augstākajā līmenī kaut gan tikai knapi, paceļ augšup.
Kustību koordinācijas testā man tā arī neizdevās sasniegt augstāko līmeni, kas ir ātrāk par 19. Man bija vēlēšanās to izdarīt, bet nesanāca, tomēr es biju ļoti tuvu tam man pietrūka tikai nedaudz. Šajā jomā man sava fiziskā sagatavotība ir jātrenē vairāk nekā citur, lai sasniegtu sev vēlamos rezultātus. Es mēģināšu sasniegt ar vien labāku un labāku rezultātu, lai mans veikums neiestigtu uz vietas vai nepasliktinātos.
Ar Ortostatisko testu bija interesanti, tas arī progresēja cietiem rezultātiem līdz, ja sākumā starpība bija tiešām liela un zemā līmenī, tikai apmierinoši, tad vēlāk jau bija sasniegts augstāks līmenis – teicams. Tas nozīme, ka jo labāka fiziskā sagatavotība un pašsajūta, jo arī pulss ir stabilāks un atbilstošāks normām. Šis secinājums man ir pilnīgi, kas jauns iegūts, pirms tam par to nebiju aizdomājusies.
Kopumā manas domas ir, ka man vēl ir daudz jātrenējas un jāuzlabo sava fiziskā sagatavotība, lai tā ir atbilstoša man un manam vecumam, spējām un iespējām. Veidojot šo dienasgrāmatu, es atklāju savu biomotoro spēju spēku un vēl tās uzlaboju. Es arī sapratu, ka ir nepieciešams savas fiziskās īpašības uzlabot pakāpeniski, to nevar izdarīt vienas stundas vai dienas laikā. Noteikti, mans lielākais ieguvums bija šis kāpums ko var redzēt pēc paveiktā. Neliels plusiņš, ko esmu ieguvusi veicot šo darbu ir, kad tagad nepieciešamības gadījumā mācēšu sev vai cietiem aptuveni izmērīt pulsu. Izveidojot biomotoro un funkcionālo spēju paškontroles dienasgrāmatu es esmu tikai ieguvusi.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,70 €
Materiālu komplekts Nr. 1137586
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Biomotoro un funkcionālo spēju paškontroles dienasgrāmata”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/596889

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties