Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,22 (11%)
Cena ar atlaidi*:
1,77
Pirkt
Identifikators:783418
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 31.03.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Stiprās puses:
• Valodu integrācija klasē var nodrošināt labākas sekmes.
• Pieradums apgūt mācību priekšmetus otrajā (trešajā un ceturtajā) valodā lieti noderēs, studējot ārzemēs, un nākotnē atvērs skolēnam plašus dzīves ceļus. Skolēns aprod ar domu, ka valoda vienlaikus ir izglītības instruments un daļēji arī mērķis.
• Divu valodu prasme attīsta spēju domāt abstraktāk, neatkarīgi no vārdiem.
• Bilingvālā un multikulturālā vide paaugstina intelekta līmeni.
• Divvalodu prasme dod cilvēkam daudz liekāku garīgumu.
Vājās puses:
• Bilingvālo mācību grāmatu, metodiskās literatūras un kvalitatīvu vārdnīcu trūkums.
• Izmantojot iepriekšminēto stratēģiju (pie pozitīvām iespējām), pastāv risks, ka viena valoda var asociēties ar mutvārdu formu, otra - rakstveida formu.
• Ja latviešu valoda tiktu mācīta tikai kā priekšmets, nepietiekamo oficiālās valodas zināšanu dēļ minoritāšu skolu beidzēji nevarētu ne iegūt tālāku izglītību, ne konkurēt darba tirgū.
Bilingvālā mācību modelis paredz bērniem apgūt divas valodas savādākā veidā, nekā tas ir parastajās skolās. Es uzskatu, ka šāds veids labāk palīdz un sniedz lielākas iespējas nākotnes plānos. Bērniem, kuriem izglītība ir iegūta divās valodās, ir plašas iespējas, jo valodas prasmes ir augstā līmenī.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,27 €
Materiālu komplekts Nr. 1353233
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Bilingvālais mācību modelis”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/783418

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties