Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,30 (12%)
Cena ar atlaidi*:
2,19
Pirkt
Identifikators:764918
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.04.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Viena no iecienītākajām nedēļas nogales darbībām TV skatītājiem ir dažādu šovu vērošana. Nepaiet ne ilgs laiks un ķeramies klāt arī telefoniem, lai nobalsotu par savu favorītu. Esam ar mieru pat mainīt savu dienas ritmu un pirms gaidāmās darba dienas ejam gulēt pusnaktī. Kas padara televīzijas šovus tik pievilcīgus? Izrādās, ka televīzijas realitātes šovi ir ne tikai veiksmīgs mārketinga triks, bet arī auditorijas nacionālo, reliģisko un citu tradīciju kopums, kas rada ievērojamus paliekošus efektus. Auditorija ir sociālā konteksta produkts, ko raksturo kopīga kulturāla izpratne un kopīgas informācijas vajadzības, gan reakcija uz mediju piedāvāto saturu(Makveils). Ar to jāsaprot, ka veids kā pasniegt un kādus realitātes šovus rādīt konkrētajā valstī ir būtisks iepriekš vērā ņemams faktors. Iepriekšminētajiem aspektiem(tautība, reliģija, tradīcijas uc.) ir pietiekoši liela nozīme. Ne visās valstīs vienāds šova formāts kļūs populārs. Tā, piemēram, ļoti atšķiras austrumu un rietumu piedāvātie raidījumi, to saturs un pasniegšanas veids. Rietumos realitātes šovi ir vairāk balstīti uz skaistuma etaloniem(top modeļu šovi), privātu attiecību publiskošanu(„Vecpuisis”, „Ģimeņu maiņa”), sabiedrībā populāru cilvēku iesaistīšanu(„Bagātnieces laukos”) u.tml. Turpretī austrumu valstīs ir raksturīgi veidot šovus, kuros jāparāda savas prāta vai visbiežāk - fiziskās spējas(„Takešī pils”, „Neiespējamā misija”). Viņu vērtības un tradīcijad paredz, ka ar prāta palīdzību cilvēks var kontrolēt savas fiziskās spējas – pierādīt savu drosmi, neatlaidību, mērķtiecību utt. Nozīme ir cilvēka individuālajām spējām, nevis šovam ar pēc iespējas skandalozākiem notikumiem. Austrumos arī cilvēku savstarpējā iepazīšanās notiek krietni atšķirīgāk nekā rietumos(piem., sievu var pirmo reizi ieraudzīt tikai kāzās), tāpēc šovi par to kā satikt savu otro pusīti vai samainīt ģimeni nav aktuāli. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,11 €
Materiālu komplekts Nr. 1111603
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Auditorijas tipi. Masu auditorijas un tās pārmaiņas. Realitātes šovi”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/764918

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties