Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,24 (12%)
Cena ar atlaidi*:
1,75
Pirkt
Identifikators:282544
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.11.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Otrajā gadījumā sūtītājs raida ziņojumu, kuru no abām pusēm ietekmē dažādi traucējoši faktori. Kā, piemēram, neprecīzi nodots ziņojums, kavēkļi, dažādi trokšņi, neprecizitāte uztveramībā.6
Mediju saturs var mainīties, kā tas notika, kad televīzija, nomainot radio, kļuva par galveno ziņotāj mediju, savukārt radio sniedzot iespēju kļūt par pirmo rokenrola atskaņotāju, var mainīties mediju auditorija ,kā tas notika, kad komiksi no galvenā medija statusa kāds tas ir šodien, tāpat var mainīties -pieaugt vai samazināties - arī to sociālais statuss kā tas notiek, kad teātri no populāras izklaides formas kļūst par elites. Tomēr, tā kā mediji apmierina dažas no galvenajām cilvēku vajadzībām, tie turpina funkcionēt, ietverot sevī lielu komunikāciju iespēju sistēmu. Kopš tiem laikiem, kad pirmo reizi radās iespēja ierakstīt skaņu, ir būtiski mainījusies nozīme šo skaņu ierakstīšanai un atskaņošanai. Tai pat laikā rakstītais vārds nav aizstājis mutvārdus un kinoteātri nav iznīcinājuši teātrus. Televīzija nav iznīdējusi radio. Līdz ar to jāsecina, ka katram vecajam medijam bija jāiemācās pastāvēt līdzās jaunajiem un topošajiem medijiem. Tādējādi tiek izmantoti tādi jēdzieni kā saplūšana un tuvināšanās.7 Mediji ir neatņemama sabiedrības daļa un tiem saplūstot, tas tikai paver plašāku skatīju uz lietām.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Auditorijas jēdziens. Komunikācijas process un komunikācijas modeļi”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/282544

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties