Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,18 (18%)
Cena ar atlaidi*:
0,81
Pirkt
Identifikators:866654
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.09.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Īpašu uzmanību kooperatīvās mācīšanās procesā pievērš vērtēšanai, „grupu darba vērtēšana ir viens no kooperatīvās mācīšanās pamatelementiem”. Vērtēšanu bieži saprot kā atzīmju ielikšanu, taču tas nav vienīgais veids kā novērtēt katra bērna veikumu grupā kopumā un individuāli. „Pedagoģijā izšķir divus vērtēšanas veidus: novērtēšanu un izvērtēšanu”. Novērtēšana ir klasiskā vērtēšana, izmantojot atzīmi, bet izvērtēšana ir vārdiska, aprakstoša vērtēšana. Kā ir novērots, tad „aprakstošais vērtējums vairāk veicina audzēkņa pašvērtējumu, bet tas, savukārt, motivē tālāku pilnveidošanos”.
Varētu rasties jautājums – kā var novērtēt grupas darbu? Kooperatīvajā mācīšanās metodē ir ļoti veiksmīgi izvēlēti dažādi veidi, pēc kuriem noskaidrot katra bērna individuālo veikumu. Viens no veidiem ir konkrētas krāsas rakstāmpiederumi katram grupas loceklim. Tas palīdz grupas darba lapā redzēt, cik daudz ieguldījuma katrs no grupas locekļiem ir devis. Manuprāt, kooperatīvās mācīšanās novērtēšana pedagogam ir ļoti grūts uzdevums, „viņam kooperatīvās mācīšanās procesā nepieciešams pilnveidot šādas prasmes: redzēt, dzirdēt, klausīties, atcerēties, just, nojaust, sadarboties, izprast, uzdot jautājumus, izaicināt, plānot, organizēt, vadīt, piemēroties utt.”.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −0,51 €
Materiālu komplekts Nr. 1232070
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Atziņas par kooperatīvo mācīšanos”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/866654

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties