Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
6,49
Ietaupījums:
1,10 (17%)
Cena ar atlaidi*:
5,39
Pirkt
Identifikators:432024
Vērtējums:
Publicēts: 22.02.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Atbildes uz jautājumiem komercdarbībā.
1.Ekonomikas pamatproblēmas. Ekonomikas organizācijas modeļi.
Ekonomika kā zinātne māca ekonomēt- iegūt vairāk no tā, kas mums ir. Nozari kas pētī ekonomiskās likumsakarības sabiedrības kontekstā sauc par tautsaimniecību. Tautsaimniecību iedala: makroekonomika un mikroekonomika. Ekonomikas galvenā pamatproblēma- pretruna starp neierobežotajām cilvēku vajadzībām un ierobežotajiem resursiem, lai šīs vajadzības apmierinātu. Cilvēku vajadzības var klasificēt: *pēc vajadzību apmierināšanas secības.*pēc vajadzību neatliekamības.*pēc pārmaiņu pakāpes. * pēc materiālās pazīmes.
2.Pieprasījums, to ietekmējošie faktori, piedāvājums, to ietekmējošie faktori.
Indivīda konkretizēto vajadzību, kuru patērētājs var apmierināt ar tā rīcībā esošajiem materiālajiem līdzekļiem tirgū sauc par pieprasījumu. Pieprasījuma veidošanās: vajadzība- konkretizēta vajadzība + patēriņa summa- pieprasījums Pieprasījums ir noteikta veida preču vai pakalpojumu daudzums, kuru patērētāji vēlas un ir spējīgi nopirkt par noteiktu cenu, noteiktā laika posmā. Faktori, kas izmaina pieprasījuma apjomu: normālpreces un gifena efekts. Faktori, kas izmaina pieprasījuma apjomu: aizstājējpreces, viena otru papildinošas preces(apvienotais pieprasījums), mājsaimniecības ienākumu maiņa (normāla prece, mazvērtīga prece). Faktori, kas izmaina pieprasījuma apjomu: tirgus apjoms un ienākumu sadale starp pircējiem, pircēju prognozes. Piedāvājums- ir noteikta veida preču daudzums, kuru ražotāji vēlas un ir spējīgi saražot par noteiktu cenu, noteiktā laika posmā. Faktori, kas izmaina piedāvājuma apjomu: ražošanas resursu cenas, tehniskās prognozes, klimatiskie apstākļi, nodokļi un subsīdijas.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Atbildes uz jautājumiem komercdarbībā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/432024

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties