Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,32 (16%)
Cena ar atlaidi*:
1,67
Pirkt
Identifikators:693313
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.04.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Analizējot Hansabankas sadales kanālu dalībniekus ir jāizdala vairāki pakalpojumi, kurus bez starpnieku pakalpojumiem nebūtu iespējams piedāvāt. Tās, piemēram, ir norēķinu kartes – Latvijā ar maksājumu karšu apkalpošanu nodarbojas divi uzņēmumi, kas gan ir specializējušies katrs savā virzienā Bankserviss un Baltijas karšu centrs, un savā starpā konkurē tikai dažās pozīcijās, tas līdz ar to nozīmē, ka bankām nav iespējams izvēlēties no vairākiem šī pakalpojuma piegādātājiem, viņas ir spiestas pieņemt viena uzņēmuma noteikumus. Šis faktors diezgan būtiski ietekmē bankas darbību, jo bankai nav iespējams regulēt maksājumu karšu tarifus, jo tas ir jāsaskaņo ar Bankservisu. Taču galvenā bankas prece ir nauda un to bankas piedāvā patērētājiem pakalpojumu veidā, tāpēc sadales kanāli ir bankas, jo tās starptautiski viena no otras aizņemas, piemēram, Swedbank ietvaros, sadales kanāli ir šī Swedbank grupa, centrālā banka konkrētajā valstī un banku filiāles, kurās banka sniedz tiešos pakalpojumus klientiem. Tā kā analizējamie pakalpojumi ir šīs bankas grupas ietvaros, to galvenie mērķi un uzdevumi ir kopēji, tāpēc a/s Hansabanka piedāvā šādu mārketinga komunikāciju kompleksu:
• reklāma, kas ir komunikācijas izpausme, ar kuras palīdzību uzņēmums sniedz informāciju peļņas nolūkos. Tā kā banku konkurence ir diezgan liela visās valstīs, ir jārada uzmanību piesaistošs līdzeklis, lai bankas pakalpojumi gūtu pieprasījumu. Reklāmas apjomi un tās izmaksas ir atkarīgas no piešķirtā mārketinga budžeta, pastāv vienots standarts, kā jārealizē reklāmas kampaņas un kādiem jāizskatās reklāmas bukletiem, taču ir pieļaujamas dažādas atšķirības un mārketinga speciālisti drīkst veidot reklāmas, kas vislabāk atbilst konkrētajā valstī un gūtu vislabākos panākumus, jo tieši efektīva reklāma spēj nest peļņu uzņēmumam. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „A/s Hansabanka produktu virzīšana tirgū”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/693313

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties