Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,38 (19%)
Cena ar atlaidi*:
1,61
Pirkt
Identifikators:875605
Vērtējums:
Publicēts: 29.11.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Ātrspēks — ātrspēku attīstam ar pliometriskajiem vingrinājumiem. Ar vingrinājumiem, kuros pirms darbības muskulis tiek intensīvi iestiepts. Raksturīgākais piemērs – ātrs lēciens uz augšu vai priekšu pēc nolēciena no paaugstinājuma.
Spēka izturību ieteicams trenēt ar noturēšanas vingrinājumiem - izometriskajiem vingrinājumiem. Piem., attīstot kāju muskuļu spēka izturību, ar 80% no maksimāli iespējamā svara, stāvam puspietupienā līdz svaru vairs nevaram noturēt. Tad – atpūtas pauze un atkārtojam vingrinājumu. Ar analogu vingrinājumu izpildes metodiku trenējam arī citu muskuļu spēka izturību. Šādos spēka treniņos jākontrolē arī sportistu sirds frekvence(SF)- pulss.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −7,23 €
Materiālu komplekts Nr. 1368854
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Apļa treniņa metode”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/875605

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties