Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,22 (11%)
Cena ar atlaidi*:
1,77
Pirkt
Identifikators:248032
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.11.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Kultūrai un subkultūrai ir īpaši svarīga ietekme uz patērētāju pirkšanas uzvedību. Kultūra ir visfundamentālākais personas vēlmes un uzvedības noteicošais faktors. Katra kultūra sastāv no mazākām subkultūrām, kas sniedz to locekļiem specifisku identificēšanos un socializāciju. Subkultūru skaitā ir tautības, reliģijas, rasu grupas un ģeogrāfiskie reģioni. Daudzas subkultūras veido nozīmīgus tirgus segmentus, tādēļ mārketinga speciālisti pieskaņo produktus un mārketinga programmas to vajadzībām. Kultūru mēdz dēvēt par visas sabiedrības dzīves stilu. Tādēļ tā sevī ietver uzvedības normas, ģērbšanās normas, valodu, reliģiju, rituālus, kā arī likumus, morāli un uzskatu sistēmas. Pastāv daudzas kultūras definīcijas. No patērētāju uzvedības viedokļa vajadzētu ņemt vērā kultūras ietekmi uz dažādām cilvēku attieksmēm un uzvedību. Kultūra ietver: izpratne par sevi un apkārtējo; komunikācija un valoda; ēdiens un ēšanas paradumi; laiks un laika apziņa; ģērbšanās un izskats; attiecības (ģimenē, organizācijā, valdībā utt.); vērtības un normas; ticība un attieksme; mentālajiem procesiem un mācīšanās; darba stila un ieradumiem.1
Arī personiskā ietekme bieži spēlē svarīgu lomu patērētāju lēmumu pieņemšanā. Personas rīcību var ietekmēt dažādi stimuli vai iedarbības. Ar personiskajām iezīmēm saprot: pircēja vecumu, dzīves cikla posms, nodarbošanās, ekonomiskos apstākļus, dzīves stilu, personību un paštēlu.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,89 €
Materiālu komplekts Nr. 1121773
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Apkārtējā vide kā patērētāju uzvedību determinējošu faktoru kopums un to pētīšana mārketingā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/248032

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties