Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:236837
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.06.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2016. - 2020. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  RAKSTU KOPSAVILKUMS    3
1.1.  Impatient opportunists: a study of technology use in a higher education classroom (Kyong eun Oh, Jacek Gwizdka)    3
1.2.  Technology use and acceptance in the classroom: Results from an exploratory survey study among secondary education teachers in the USA (Heather Holden, Ant Ozok, Roy Rada)    4
  LITERATŪRAS SARAKSTS    5
Darba fragmentsAizvērt

Tika izmantota viena pētniecības metode - aptauja, kurā piedalījās 47 matemātikas un zinātnes (“science”) skolotāji, kas pasniedz pamatskolā un vidusskolā, no tiem 35 sievietes un 12 vīrieši.
Pētījums parādīja, ka pārsvarā skolotāji vai nu paši nezina kā izmantot sīkrīkus, vai nu nezina kā tos izmantot mācību stundu ietvaros, vai nu izmanto tos nepareizi, kas nekādā veidā neieinteresē skolniekus mācīties. Mūsdienās parādījās problēma saistīta ar to, ka neviens negrib veikt apmācības skolotājiem par to, ka varētu izmantot tehnoloģijas mācību procesā, un tādēļ stundas ar sīkrīkiem tiek saplānoti neinteresanti, nelietderīgi un bezjēdzīgi.
Es piekritu ar šo domu, jo vecas paaudzes skolotāji, sekojot jaunām tendencēm, cenšas izdomāt kaut ko interesantu savām stundām ar sīkrīku palīdzību. Bet diemžēl beigās sanāk, ka tādas aktivitātes pilnīgi neko nemāca, tikai visiem atņem laiku un enerģiju. Lietojot gadžetus savās stundās, es vienmēr jautāju skolniekus, vai viņiem tas patika, ko viņi paši gribētu redzēt no manas puses un vai tas bija interesanti. Kā arī es ieteiktu palūgt kolēģus izteikt viedokli par tavu stundas plānu pirms tas mācīšanas vai palasīt rakstus internetā par šo tēmu. Jo mācot mācību stundas neinteresanti, skolotāji veido negatīvo uztveri skolniekiem ne tikai par tavu priekšmetu, bet par mācīšanas procesu kopumā.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1379809
Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties