Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
9,99
Ietaupījums:
1,90 (19%)
Cena ar atlaidi*:
8,09
Pirkt
Identifikators:372936
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.06.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Pamatskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Kas ir matemātika?    3
  Funkcijas    4
  Vienādojumu sistēmas    7
  Kvadrātfunkcija    9
  Aritmētiskā progresija    13
  Ģeometriskā progresija    14
  Nevienādojumu sistēmas    15
  Trigonometriskās funkcijas    17
  Rombs    18
  Taisnstūris    19
  Kvadrāts    20
  Trijstūris, viduslīnija    21
  Trapece    22
  Riņķis, riņķa līnija    23
  Secinājumi    25
  Izmantotā literatūra    26
Darba fragmentsAizvērt

Kas ir matemātika?
Matemātika (grieķu: mathēmatikē - "mācība", "zinība") ir zinātne par reālās pasaules objektu telpiskajām formām un kvantitatīvajām attieksmēm. Tās pamatjēdzieni ir skaitlis un lielums. Cilvēkus, kuru mērķis ir izprast un veicināt tālāku matemātikas attīstību, sauc par matemātiķiem.
Matemātikā pētāmo objektu un procesu idealizētās īpašības ir noformulējamas aksiomu veidā, bet pēc tam no tiem ar loģiskiem secinājumiem un likumiem tiek izvestas citas patiesas īpašības (teorēmas). Vispārēji šāda teorija veido pētāmā objekta matemātisko modeli.
Matemātikas vēsture.
Līdz 17. gadsimta vidum matemātika pētīja galvenokārt skaitļus un ģeometriskas figūras. 17. gadsimtā sākās strauja matemātikas attīstība, izmantojot mainīgā lieluma un funkcijas jēdzienus. Par atsevišķām matemātikas nozarēm izveidojās variāciju rēķini, diferenciālģeometrija, varbūtību teorija, skaitļu teorija, kombinatorika. Matemātikas attīstības mūsdienu posms sākās 19. gadsimtā, kad izveidojās kompleksā analīze, grupu teorija, neeiklīda ģeometrija, matemātiskā loģika, topoloģija, kopu teorija, funkcionālanalīze. 20. gadsimtā paplašinājas matemātikas lietojuma forma, ciešāki kļuva tās sakari ar citām zinātnēm. Atzīmēsim, ka mūsdienās ir daudzi matemātikas profesori un universitāšu pasniedzēji, kas uzskata, ka matemātika nav zinātne. Tas ir tāpēc, ka matemātikas pētāmie objekti nav atrodami realitātē. Visām citām zinātnēm pētāmie objekti ir arī realitātē.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,83 €
Materiālu komplekts Nr. 1343724
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „9.klases algebras tēmu kopsavilkums”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/372936

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties