Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,15 (15%)
Cena ar atlaidi*:
0,84
Pirkt
Identifikators:564850
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.09.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Tomēr, manuprāt, galvenā 20.-30. gadu koncepcija ir aizmirsta. Visa pamatā bija ideja attīstīt skolēna intelektu caur fizisku nodarbināšanu. Zināšanām nav nozīmes, ja tās nevar izmantot praktiski, tāpēc milzīga nozīme tika vērsta prasmju gūšanai, lai zināšanas varētu pielietot reālajā dzīvē. Mūsdienās ir zudusi mācību metodika, kas zinātnisko zināšanu pusi savienotu ar praktisko. Īpaši to izjutu pati mācoties ģimnāzijā. Ir ļoti daudz teorijas, bet praktisks tās pielietojums ir reti kurā mācību priekšmetā. Varbūt toreiz prasme dzīvot sabiedrībā tika nozīmēta pat pārāk augstu, jo nereti tas nozīmēja savu interešu pakļaušanu sabiedrības vajadzībām, kas, savukārt, būtu pretrunā ar humāno pedagoģiju, tomēr uzskatu, ka arī ģimnāzijām un vidusskolām, kas sagatavo audzēkņus tālākām studijām augstskolās, būtu jānovērtē praktiskās zināšanas. Ir svarīgi tās iegūt arī tiem, kas nemācās arodskolās.
Skolotāja darbs cauri laikiem ir kā dzīvesveids, aicinājums, kas mīt gan rītā, gan vakarā. Šis aicinājums ir kā dzīves filozofija, ar to parādās pilnīgi cita attieksme pret dzīvi. Galu galā mācību stundas nevis jāvada, bet jādāvina, lai to izdarītu jābūt nesavtīgai vēlmei sagatavot bērnus nevis skolai, bet nākotnei. Atklāt to, kas jau ir bērnos, ir īsts izaicinājums un māksla. Ne katrs to spēj.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,73 €
Materiālu komplekts Nr. 1333986
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „20.gadsimta 20.-30.gadu Latvijas pedagoģiskās domas analīze”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/564850

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties