Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,40 (16%)
Cena ar atlaidi*:
2,09
Pirkt
Identifikators:658488
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.04.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Skatītājs tieši tiek uzrunāts ar labajiem un izdevīgajiem piedāvājumiem starp „savējiem” un kā jau iepriekš minēju vienalga no kuras Latvijas puses jūs būtu, jo izdevīgi būs visiem. Tādēļ Zelta Zivtiņa piedāvā jaunu tarifu „savējie”, kad ar vienu pieslēguma īsziņu var lietot Zelta Zivtiņu izdevīgāk. Pievienojoties vai lietojot Zelta Zivtiņu jūs iegūstat neierobežotus zvanus un īsziņas ar vairāk nekā miljons lietotājiem visā Latvijā.
Tā kā reklāma ir neliela un neizceļas ar spilgtām epizodēm, toties pasaka daudz. Manuprāt, galvenais sauklis varētu būt- Visi kopā vienoti! Manuprāt, sauklis izsaka pašu galveno uz ko likts akcents reklāmā.

Secinājumi.
Gofmans precīzi ir izanalizējis reklāmu un kā tā varētu uzrunāt skatītājus. Viņš ir pa punktiem izanalizējis un strukturizējis ar viegli saprotamu valodu. Es pēc Gofmaņa pieejas varēju viegli izanalizēt un sameklēt līdzību ar savu izvēlēto reklāmu.
Pēc veiktās analīzes es secināju, ka reklāmas priekšplāna varoņi veido reklāmā attālo sociālo distanci, kā arī attālu personisku distanci, kas ļauj mums izjust informāciju personiskāku un pietuvinātu skatītājiem. Kā arī reklāma ir kā izrāde, kurā katram tēlam ir sava loma un nozīme, un tā ir ikdienas dzīves atspoguļojums, kas ļauj izrādi pietuvināt ikdienas dzīvei un likt meklēt kopīgumu. Manuprāt, katrs vērojot izrādi/reklāmu vēlas saskatīt ko pietuvinātu sev zināmajam.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Zelta Zivtiņas 184.reklāmas analīze”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/658488

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties