Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,49
Ietaupījums:
0,67 (15%)
Cena ar atlaidi*:
3,82
Pirkt
Identifikators:498839
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.04.2004.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

5. Conclusion
5.1 Macro-environment
The macro-environment factor contains six factors and all of them have had an impact on higher education. The organisation's proximate macro-environment was then examined under supplier, distributive and competitive environment and finally the wider macro-environment was examined under the headings: political/legal environment, demographic environment, economic environment, technological environment, natural environment and culture/social environment.
In conclusion, firstly, the tendency of political/law environment will increase in the coming years, GST as the one typical example for Australian political policy. Secondly, in general, the population is growing gradually now, but the school age is decreasing now. Therefore, for higher education, demographic tendency declined. Next, the economy developed very fast these years, therefore, the income has been increased, from this result, more people will consider to achieve higher academic education. Subsequently, technological environment and culture environment's tendency is rising as well. More and more people begin to use new technologies and the social level has been increased as a whole. However, our natural resource is decreasing dramatically.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,19 €
Materiālu komplekts Nr. 1279383
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „What Is Marketing”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/498839

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties